tirsdag den 19. juni 2012

Stempler på plast sider



Jeg har købt disse plastik sider hos www.Picturingtheworld.dk for noget tid siden. en hel pakke koster kun 50.-
Har stemplet med sort Stazon på forsiden og skrevet oppe på "fanen" hvad der er på den side, og så har jeg sat stemplerne på bagpå..
Stemplerne der er på er stempler der er på ezmount som jeg har siddet og fået sat på de sidste par dage da jeg havde en masse stempler der var umonteret..
Hvor er det bare skønt med sådan en orden i dem nu, og så bliver de heller ikke ødelagt af at ligge og klistre sammen i en kasse :)
Man kan købe en special kasse beregnet til dem til 200.- men jeg brugte bare en kasse jeg har købt i TIGER butikken engang :)

De lækre stempler på forsiden her er nogle nyerhvervet stempler fra England jeg bare MÅTTE eje fordi de så skønne de ældre mennesker her og teksterne er også søde :)

8 kommentarer:

  1. Smart opbevaring og fede stempler!

    SvarSlet
  2. Igen en god løsning til opbevaring - tak fordi du deler dine gode idéer.

    SvarSlet
  3. Dejligt med styr på stemplerne. Jeg har mine i ringbind - det fungerer fint for mig.

    Skønne stempler med de gamle damer :D

    SvarSlet
  4. Jeg har også nogle sider til et ringbind hvor stemplerne sidder rigtig fast, men de har nu været meget dyere. knus.

    SvarSlet
  5. Smart måde at opbevare på. Jeg har mine i TADAA
    en alukuffert =D
    Dejlige stemple af de gamle damer

    SvarSlet
  6. Super smart opbevaring og de der old lady`s
    er jeg total vild med. Vi har en hobbybutik her i min by, der hedder Dream Paper, hun har også de der stempler, men jeg er ikke nåede til farvelægning i nu og efter jeg har opdaget hvor mange der skal til, så vare det nok længe desværre

    SvarSlet