søndag den 3. juni 2012

Et frisk herrekort ...


Jeg har virkelig virkelig svært ved at finde ideér til mandekort..
Jeg havde lavet selve basen og sad bare med det bil billede og hold op det tog længe, det blev lagt fra mig mens jeg lavede andre kort indimellem også.. Men til sidst kom det så til at se sådan her ud..
Der er glossy accent på alle de sorte dieuts for at fremhæve dem, der ser meget bedre ud IRL...
Billetten er fra et ark jeg købte til SAM hos Picturingtheworld, det første billet jeg har kunne finde ud af at bruge, men ha arket- ja det skulle jeg da tihihi....

4 kommentarer:

  1. Jeg forstår dig godt, det må være svært at lave et kort når man ikke ved hvem der skal have det i den sidste ende, måske derfor jeg kun laver kort til min famillie. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Det blev da et flot herrekort.
    God søndag.

    SvarSlet
  3. Ja jeg syne også det blev et godt kort.

    SvarSlet