søndag den 3. juni 2012

Monster børnekort



Købte det her fede stempel brugt af Lonnie til SAM og nøøøjj jeg er VILD med det.. Vil gerne have flere monster stempler, har bare ikke set dem i nogen butikker desværre :(
Har i set monster stempler nogen steder....????
Jeg fik endelig brugt knapper igen.. Er vild med knapper men har svært ved at bruge dem .. Stjernerne er en die jeg har, de har fået glossy lige som øjne og tænder på monstrene også har fået det...

Håber i alle har og har haft en dejlig weekend :)

8 kommentarer:

  1. Super flotte kort. Jeg elsker også monster stempler og har dette sæt fra Hero arts købt hos kreativefornemmelser. http://kreativefornemmelser.dk/stempler-clear-1/monster-fun-2783.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihhhhhh tak det præcis de monstre jeg har set på andres kort jeg er helt vild efter... :)

      Slet
  2. Hold da helt op, var det dig der købte det =D
    Griner og griner. Du var vist ikke til at genkende, eller også er jeg dårlig til at genkende folk (Jeps)
    Det er jo lidt pinligt =D Du må skifte dit profilbillede ud med et nyt =D
    Kortene er smadder flotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihihi nej jeg ser en del anderledes ud nu, men synes ikke jeg har nogen billeder der rigtigt kan bruges der er gode nok ;)
      Det svært når man har taget 35kg på og blevet korthåret- så kan folk ikk sådan liiige se det mig :)

      Slet
  3. Super cute monster kort! Det stempel har jeg også et sted, hmmm... men hvor. Jeg kunne faktisk godt bruge det nu, da jeg er i gang med at lave børnekort til OSH ; )
    Jeg ville også anbefale det sæt fra Kreativetive fornemmelser, men kan se at nogen kom før mig ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Det utroligt som man hurtigt glemmer hvilke stempler man har ;) og engang havde man kun et par stykker at vælge imellem tihhii..
      Må ind og shoppe det stempelsæt meget snart kan jeg jo godt se...

      Slet