torsdag den 28. juni 2012

Kevins nye Layout



Kevin er meget stolt af hans nye LO, her med sin Moster hvor de holder en af mosters slanger..
Det var vigtigt for ham at jeg husker at skrive at det er ægte slange ham som han fik af moster til dette Layout..
Han vil først skrive på det senere når han har besluttet hvad der skal stå.. Ja ja.. intet skal være tilfældigt...

Kevin vil meget gerne have jeg viser nogle af hans ting frem, og selvfølgelig gør jeg da gerne det :)
Det dejligt at have en dreng der har lyst at dele samme hobby som mor :)
Så der vil helt sikkert komme flere ting herind fra min 9 årige kreative dreng :)

Han er smittet af mig, håber ikke det skadeligt tihihi ;)
Han gemmer alt.. Spørg om jeg kan bruge tingene før han smider det ud..
Selv mærker i tøj med en fin snor eller tag bliver gemt...

Tak fordi i havde lyst til at se hvad Kevin laver, han er stolt over at kunne vise jer det :)

9 kommentarer:

  1. Hvor er han dygtig - glæder mig til at se om silke bliver smittet også :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare fantastisk at læse om hvor optaget af scrapbooking han allerede er ;-) Det kan føres langt en dag...

    SvarSlet
  3. Dygtig dreng, foreslå ham at hans fine LO kan hedde: moster, mig og slanggolf. knus.

    SvarSlet
  4. Det er et rigtig flot layout, og virkelig sejt med det der slangeham, det tror jeg godtnok aldrig jeg er stødt på før som pynt, så Kevin bliv du bare ved du er rigtig god til det :o)

    SvarSlet
  5. Super flot layout Kevin har lavet.

    SvarSlet
  6. Hej Kevin.
    Hvor er det et flot layout, du har lavet. Fortsæt endelig med det!
    Hilsen Karina

    SvarSlet
  7. Flot LO. Og god ide med slange hammet!

    SvarSlet
  8. Han er rigtig dygtig... Det er et meget flot lø han har lavet.

    SvarSlet