søndag den 3. juni 2012

Sommerglade kort




Jeg var sørme kreativ igår.. Humøret var helt i bund havde feber og havde det rigtig skidt efter en tur på Sørbymarkedet så besluttede at jeg ville begrave mig i fantastisk musik på Spotify og en masse kort så jeg kunne få leget med mine stempler, for jeg kunne ikke holde ud af ligge ¨på sofaen mere om aftenen...
Og de 3 kort her er så lavet på forskellige måder men med ting fra samme stempelsæt lige udover skyer og tekst i skyerne og sommerfuglene...
Jeg er vild med baggrunden, den er fra min store papirsblog med 180ark i.. Ærgeligt det ikke er mange mange flere af det her papir tihihi :)

Men synes de stråler af sommerhygge og det da en dejlig ting :)

Flere af tingene har fået glossy accent men det svært at se på billederne desværre...

8 kommentarer:

  1. Hvor er det bare super søde sommerkort. Fortsat god søndag.

    SvarSlet
  2. Uhh de er så søde, jeg er vild med de stempler, men har dem ikke selv

    SvarSlet
  3. Stemplerne er et stempelsæt der hedder:
    A kiss from the sun- fra Hero Arts,
    har købt det hos Kreativefornemmelser, der er de pt ikke på lager men det er de hos hobbyboden :)

    SvarSlet
  4. Åh, sikke skønne sommerkort :)

    SvarSlet
  5. Ej nogle lækre kort!
    Man kommer jo helt i sommer humør :)
    Elsker kort med farver!

    SvarSlet