fredag den 29. juni 2012

50 og 80 års fødselsdagskort...







Fik lov at lave et kort for en der skulle bruge et kort til et par der fyldte 50.. Jeg havde helt frie hænder og skyndte mig straks at benytte lejligheden til at bruge et af mine nye gamle dame stempler.. Synes det ret sjovt og passede jo perfekt til et par :) Da det var til et par synes jeg de fortjente et stort kort, så lavede et i A5 størrelse.. Det ellers ikke noget jeg har gjort i, men hold op hvor blev det bare godt..!
Teksten 50 years er lavet på min Sille... Jaaa det lykkeds os at blive enige om det skulle lykkedes efter hun har været i skammekrogen en periode!!








Hun skulle også bruge et kort til en der blir 80 år.. En mand.. Det gav mig jo mulighed for at bruge dette mande stempel jeg har købt brugt.. Han er da sød den gamle trold :)
Jeg er blevet ret glad for at bruge et helt ark mønsterpapir og bruge det på alle siderne indimellem og det har jeg så også gjort denne gang...
Sillen har skåret teksten ud.. Tandhjulene er lavet på bigshotten og har fået sølv embossing så de blev mere fyldige.. De to små værktøjer er diecuts jeg engang har købt på qxl de fik også lidt sølv embossing så de så ægte ud :)


Håber i alle har overlevet det forfærdelige skybrud idag.. Føler med alle dem der har været ramt af det på den ene eller anden måde :(
Vi havde det her i ca 4 timers tid og nogle af bragene var så voldsomme at 3 gange gav det rystelser jeg kunne mærke i kroppen og flere gange rystede vinduerne i huset...
Så fik vi godt vejr hele eftermiddagen men nu starter det forfra, bare mildere indtil videre...
Heldigvis bor vi ikke så vi har oversvømmelse på nogen måde.. der er bare godt vådt i græsset og indkørslen var længe om at suge alt vandet ned...
Men nu har mine hindbær buske da fået godt med vand :)


Håber i alle får en dejlig weekend- og god ferie jer der er gået på sommerferie...

Tak for alle kommentarene på Kevins LO vi har læst dem alle sammen og han blev bare rigtig glad for dem :)



4 kommentarer:

  1. Det er nogle flotte kort. Skønne stempler.
    Rigtig god weekend til jer.

    SvarSlet
  2. Søde kort .. og skønt med lidt humor også :)

    Rigtig god weekend :)

    SvarSlet
  3. Aih, hvor søde og flotte kort.
    Og så er de stempler altså så sjove. elsker der slags....hihi
    Rigtig god weekend - håber ikke vi får mere vand nu. puha...

    SvarSlet
  4. Sjove kort du har lavet...der er altså humor over de stempler ;-) Og personligt passer det også noget bedre til en på feks. 50 år, end et kort med Magnolia stempler måske :-) Og humor skal der jo til!!

    SvarSlet