fredag den 22. juni 2012

Hexagon baby kort





Har fået købt mig det diesæt med 15 str i og måtte prøve at lave hele kortet med dem :)
Synes det ser rigtig godt og anderledes ud så det bliver ikk sidste kort jeg laver sådan her :)
Kørte die´en i fra begge sider helt op til sidste flade som jeg så ikke kørte igennem.
På den måde er kortet foldet som alle andre kort :)
Bagpå lavede jeg også mit navn mm. i den form så det matchede :)

Jeg har fået shoppet pige babytøj idag weeee... Skal på besøg hos en veninde der fødte sidste måned.. så nu fik jeg endnu engang styret lysten med pigetøj tihihi.. skønt når man ingen pige selv har :)

Håber i alle får en dejlig weekend og et godt sankt. hans vejr imorgen :)

13 kommentarer:

  1. Det er et rigtig sødt kort du har lavet - den sekskant er da vist kommet på min ønskeliste, jeg forstår det bare ikke, for uanset hvor meget jeg køber, bliver den liste ved med at være alenlang ;0)
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Sikke en god idé med at selve kortet er hexagon! Den idé må jeg vist hellere tage til mig ;-)

    SvarSlet
  3. Flot kort. Det ser godt ud, og det er altid dejligt med forandring
    God Sct Hans også til dig

    SvarSlet
  4. Rigtig sødt kort.
    Ja den die er også flyttet ind på min ønskeliste.
    God weekend

    SvarSlet
  5. det er da bare en fed die super lækker kort
    hav en god sct Hans

    SvarSlet
  6. Kanonsødt kort.
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  7. Supersødt kort!
    Rigtig god weekend!

    SvarSlet
  8. God shoppetur - ja tøsetøj er altså sjovt at købe. FINT hexagon kort og dit bamsestempel er NUTTET!! God weekend herfra.

    SvarSlet
  9. Flot kort!! Jeg har også investeret i en haxagon-die. Bare en anden slags end din :)

    SvarSlet
  10. Rigtig sødt kort!!
    jeg har også tænkt på de dies, men skal lige havde pengene til at sende en ordre afsted!

    SvarSlet
  11. Super smukt kort, det er vild flot:)

    SvarSlet