søndag den 2. december 2012

Julestjerne..

 
Så fik jeg også pøvet at lave sådan en julestjerne..
Farven er helt forkert fordi lyset udefra driller, så måtte sætte papir bag den for at tage billedet også :(
Men den er rigtig flot lyseblå og rød :)
Det var svært at lave den da jeg kun havde en almindelig hæftemaskine,  så den var alt for stor..
Synes den ser skæv ud, men ved det ikke helt..
Har fulgt denne fine vejledning:
http://haveje.blogspot.dk/2012/11/how-to-do-christmas-star.html


Udenfor ventede der os denne smukke julemorgen et flot hvidt lag sne da vi vågnede kl 7 imorges :)


Glædelig 1 Advent :)

13 kommentarer:

  1. Flot stjerne og dejligt snebillede - der ligger også sne her, bare ikke så meget.

    SvarSlet
  2. Flot stjerne.
    Her er også smukt hvidt i Rødovre.
    God 1. søndag i advent.

    SvarSlet
  3. smukt stjerne og ja vi vågnede også op til sne, dog ikke så meget som hos jer

    SvarSlet
  4. De er bare så fine de stjerner... tror jeg skal have lavet nogle stykker til værtindegaver også... det er altså bare rigtig fedt med ægte vintervejr :-)

    SvarSlet
  5. Den stjerne er da superflot - og utrolig enkel at lave, når man lige har set hvordan !
    God tut Connie har lavet.
    I har da vist mere sne end os.....men behold det bare...hihi.
    Rigtig god 1. adventssøndag.

    SvarSlet
  6. Super flot stjerne. Jeg syntes ikke at den ser skæv ud.
    God søndag til dig.

    SvarSlet
  7. Hold da op med sne, du har da vist fået for mig også.....vi har ingen sne.
    Fin jule stjerne, jeg har også mega problemer med at tage ordentlige billeder, mit kamara er ikke specialt godt:(

    Rigtig god 1 advent:)

    SvarSlet
  8. Flot stjerne. Det ligner min indkørsel til morgen.

    SvarSlet
  9. Super flot stjerne!
    I har da fået en ordentlig portion sne. I Odder er det kun et fint drys .. men jeg klager ikke :D

    Knus :)

    SvarSlet
  10. Superflot stjerne du har lavet - det vinterbillede ligner lidt hvordan der så ud her i går eftermiddag, smukt ser det ud, men vi har heldigvis ikke fået mere.
    Fortsat god 1. søndag i advent.

    SvarSlet
  11. Flot stjerne, min datter har også spurgt om vi ikke skal lave en, ved dog ikke lige om det bliver i år.

    SvarSlet
  12. Stjernen er fin! Og mine bliver også en anelse "skæve" når man sætter dem sammen 3-og-3 til sidst. Jeg kan dog anbefale dig at bruge den lille hæftemaskine, istedet for en alm. stor. Det letter arbejdsgangen noget, og jeg synes faktisk ikke man ser klipsene.
    Tror du har en anelse mere sne hos dig end der er faldet her i Hornsherred.
    God 1. søndag i advent.

    SvarSlet
  13. flot stjerne .- tror jeg også skal prøve at lave den en dag ... :)

    god uge til dig jean :D

    SvarSlet