mandag den 4. juni 2012

Kort med drager


Disse to enkel kort er jeg blevet inspireret af på Hero Arts hjemmeside..
De så ikke liiige sådan ud, men "skitsen" er sådan :)
Jeg har kommet glossy acecnt på dragerne så der er lidt liv i dem, og på det blå papir,
har jeg brugt sværte til at lave det blåt så det var mere himmel agtigt..
Endelig fik jeg igen brugt mine border punch.. Det sjældent jeg rigtigt kan finde på noget
at bruge dem til selvom jeg synes de flotte...

Har i lavet fars dags kort..??
Jeg har lavet et for Kevin som han kan give sin far imorgen..
Det kommer på bloggen imorgen aften når han har fået det :)

Rigtig god dag og grundlovsdag imorgen :)

6 kommentarer:

  1. De er bare rigtig søde :)

    SvarSlet
  2. Søde kort, god ide med lidt sværte

    SvarSlet
  3. Hej igen
    International shipping fra Simon says er
    FREE SHIPPING for ALL International orders over $350!
    International orders up to $50.00 ship for a flat fee of just $13.50!
    International orders $50.01 to $149.99 ship for a flat fee of just $17.99!
    International orders $150.00 to $199.99 ship for a flat fee of just $29.99!
    OSV.

    Jeg bestiller kun flade pakker derfra, stempler og ikke papir og er derfor ikke kommet i 12en.
    Du kan også få de lækre skrift dies derfra. Jeg havde desværre lige modtaget en pakke derfra, da de kom i shoppen.Og jeg har søgt sådan nogle længe.
    Jeg har ingen Silhouette...
    Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Karina.. ;)
      Det må på ønskelisten-
      skal jo have råd til told hvis det kommer på... ;)
      Øv at du lige havde bestilt :(

      Slet