tirsdag den 19. juni 2012

Promarkers i CD kuffert



Jeg har for lææææææænge siden købt denne CD kuffert til mine promarkers.. For at være ærlig var det faktisk sidste år.. Den har bare lagt i en kasse og mere har jeg ikk fået gjort ved det, men den anden dag havde en anden scrapper fået ordnet hendes og viste det frem og ja det gav mig lige sparket til også selv at få det gjort- TAK ;)
Det bare så nemt og overskueligt at de er i sådan en orden..
Har punchet små hjerter jeg har farvet på og limet på med glossy accent så de sidder godt fast :)
Tror jeg bliver rigtig glad for det i længden- specielt når jeg har dem med ude af døren så det nemt med en lille kuffert med hank i..
Den oprindelige idé jeg så dengang er en stor CD kuffert, men fandt denne i Bog&idé til 30.- mener jeg det var og når jeg ikk har så mange promarkers endnu er den jo stor nok :)

7 kommentarer:

  1. JA det er en smart og overskuelig måde at opbevare dem på og nemt, når man skal ud af døren.

    SvarSlet
  2. Smart og overskueligt og let at tage med på scrap :0)

    SvarSlet
  3. Sikke da en god ide. Genialt, og overkommeligt i pris og udføring.. Du skal have tak, fordi du altid er så sød at kommentere på mine blog-indlæg. Man bliver glad, når man ved at ens ting bliver set.. tusind tak..

    SvarSlet
  4. Det er altså smart. Og sikke en orden.
    Gad vide om der kan finde på at rende væske ud af tusserne når de står op - er jeg kommet til at tænke på...
    Du må afprøve - og fortælle.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mine har stået op i plastik bøtter i mange mange måneder og der er intet sket, så det sker der ikke noget ved :)

      Slet
  5. Godt at jeg kunne sparke dig bagi =D
    Det er en god måde at opbevare dem på. Jeg er også så glad for at jeg fik det gjort.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det jeg meget glad for :)
      Utroligt hvad der skal til nogle gange :)
      Kan godt forstå du glad for du har fået det gjort..

      Slet