mandag den 4. juni 2012

Et monsterkort mere...





Jeg fik lavet et enkelt monsterkort mere igår og fik lyst at lege lidt med at tegne ramme udenpå og indenikortet..
Synes det gør kortet sjovere når det nu er et børnekort...
Denne gang farvelagde jeg monsteret og så farvelagde en extra krop som jeg kom ovenpå ham så det gav lidt liv i ham..

Jeg har nu fået bestilt det søde monsterstempelsæt hos kreativefornemmelser i henviste til og et par andre stempler :)
Glæder mig til de kommer, for min søster kommer i weekenden hvor vi skal scrappe og hygge så kan hun også få lov at lege med dem :)

Rigtig god mandag :)

11 kommentarer:

  1. Super sødt og fed effekt det giver med den tegnede kant.
    Rigtig god dag.

    SvarSlet
  2. Lækkert kort. Kanterne er seje at se på

    SvarSlet
  3. ejjj hvor er den bare sød.

    SvarSlet
  4. Han er vildt sød, selvom han ser lidt dum ud ;-) Jeg købte også stemplet, men er aldrig kommet i gang med at bruge det. Fede kanter du har tegnet...

    SvarSlet
  5. Skønt kort - er vild med det monster, og en superflot detalje med de tegnede kanter - det ser så flot ud...... den idé blir jeg nødt til at låne....

    SvarSlet
  6. Rigtig fine monsterkort.

    SvarSlet
  7. aj altså han er da sød den monster, supere kort du har lavet

    SvarSlet
  8. Rigtig sødt kort. Jeg kan godt lide at du har stemplet den indeni også!

    SvarSlet