torsdag den 14. juni 2012

OSH kort i lange baner ;)












Jubiiii...
Jeg har fået lavet en potion OSH kort wee.. Jeg er bare i tvivl om de alle er lyse nok til at der ikke skal hvidt papir indeni..?? hmmm.... Vil jo helst gøre det korrekt så de ikke kræver extra arbejde for Charlie og Fifty...
Kortene er lavet efter det nye fif på www.operationskrivhjem.dk
Hvor man skulle bruge papirsstrimler og tekst med stemplet baggrund...
Jeg er dog ikke så god til helt enkle kort så har tilladt mig at pifte dem lidt op med pynt og streger
rundt om kortet...
Håber de kan bruges alle sammen :)


Har fået lavet et enkelt monsterkort mere.. Kan godt li´han er gul :)


Her er stemningsbillede fra min scraphygge igår under produktionen af OSH kort.. Sikken et rod..
( og der er desværre ingen der har ryddet op i nat så det ligger der altså stadig.. )

Tak fordi i havde lyst at kikke med :)

Håber i alle får en dejlig weekend når den starter imorgen :)



17 kommentarer:

  1. Taaakk.. Synes også mine millitær flyvere er ret seje til formålet :)

    SvarSlet
  2. Godt du skrev det i din kommentar - for jeg har jo svært ved at nå at holde øje rundt i blogverdenen - men HOLD DA op hvor du har været flittig og de er bare så fine. Nu du spørger (og tak for det) så er det nok kun de lyslilla og hvide der er lyse nok til ikke at få hvidt skrivefelt indeni. Jeg kan rigtig godt lide din flyver med camouflagemaling og at du har pyntet lidt ekstra på fif'et. TAK herfra.

    SvarSlet
    Svar
    1. Super tusinde tak, så kommer der papir i dem.. :)
      De meget lysegrønne de andre ;)

      Slet
  3. Hold da op hvor har du lavet mange fine kort til OSH, det er fedt :) Rigtig god aften.

    SvarSlet
  4. Hvor er du altså flittig. Og de er bare så festlige og sjove. Dejligt når alle laver forskellige kort, så der er lidt nyt i stakkene.
    Ikke fordi jeg får lavet noget......Jeg kan slet ikke komme ordentlig i gang. Det er lidt træls - og ikke godt for min OSH-samvittighed.
    Hvor er det surt, at du selv skal rydde op. Det er da for dårligt.....Men vi andre har det altså også sådan ! Hvis det kan trøste dig. hihi.

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes ikke du skal ha dårlig samvittighed ang OSH kort... :)
      Du laver hvad du kan og skal altså også passe på dig selv ;)

      Det altså tarveligt med al det oprydning tihhii.

      Slet
  5. Super flotte kort... en dejlig fif, der er god til rester. Synes ikke det er nødvendigt med papir inden i. Ha en fin aften

    SvarSlet
  6. Ihh hvor har du været produktiv. Flotte kort.

    SvarSlet
  7. Sikke en masse fine kort du har lavet - du er bare så god til at kombinere alle de farvestrålende strimler - flotte kort :0)

    SvarSlet
  8. Godt gået Jean. Det er en del, du har fået lavet der =D De er naturligvis søde

    SvarSlet
  9. Hold da helt op, hvor har du været flittig ;-) Super søde kort du fik lavet...jeg er også i fuld gang, men fik et hysterisk anfald, da julepapiret ikke lignede julepapir da det blev klippet i strimler, Grrr...

    SvarSlet
    Svar
    1. hihihii.
      Det da også noget umuligt julepapir sådan at drille :)
      Men er sikker på det alligevel kan bruges til noget :)

      Slet
  10. Sikke en gang forårs/sommer kort du har fået lavet. Jeg synes det er super, at du får lavet så mange kort til et godt formål!

    SvarSlet
  11. Hvor er det nogle friske kort du har lavet, de er så fine. Den flyver er så nice:)
    Du har sandelig være aktiv, hold da op,
    godt gået - godt formål:)

    SvarSlet