onsdag den 6. juni 2012

Skrivemaskine kort...


Fik lige lyst til at bruge det mønsterpapir her til andet end børnekort..
Så det blev med mit lækre Hero Arts skrivemaskine stempel med tilhørende tekst, synes
teksten er god :)
Kortet er i mine øjne lidt kedeligt, men nu er det der.. Man kan ikk vinde hver gang :)

Jeg har liiiige modtaget nogle super lækre stempler fra Kreativefornemmelser...
Det med monstrene, et tekststempel sæt og et lille sommerstempel også..
Glæder mig til at få leget med dem...
og så et tekst stempel jeg har købt af en anden scrapper med nogle flotte tekster på...
Skønt med nogle nye tekster, synes jeg er træt af at kun bruge de samme igen og igen..
Kender i det..??



12 kommentarer:

  1. Et fint kort.

    Det er rigtig flot mønster. :)

    SvarSlet
  2. Det er et flot kort. Jeps, det kender jeg godt. Til sam fik jeg købt nogle nye, og jeg hae lige købt igen hos scrapfactory. Så det er dejligt med lidt fornyelse =D

    SvarSlet
  3. Flot kort - sej detalje med papiret der sidder i skrivemaskinen....

    SvarSlet
  4. Jeg syntes altså det er rigtig flot det kort!
    Hvem kan ikke lide nye legeting?
    Er også vild med papiret i skrivemaskinen.

    SvarSlet
  5. Det er et fint enkelt kort.
    Hmm.. kender jeg det.. Ja, selvfølgelig ; )

    SvarSlet
  6. Jeg synes nu det er et fint kort og ikke spor kedeligt. Men jeg kender godt det, at man havde noget andet i tankerne.
    Tillykke med de nye stempler, det er altid rart med noget nyt legetøj.

    SvarSlet
  7. Fantastisk stempel tekst - Flot enkelt kort
    Fortsat go dag

    SvarSlet
  8. Super flot kort, så godt lavet. Skønt papir:)

    SvarSlet
  9. Ja, jeg kender godt det med at have tekststempler, som er blevet kedelige...havde faktisk den selvsamme tanke igår. Måske skulle jeg lige se mig lidt omkring ;-) Rigtig fint kort med en god tekst!! Jeg synes den er fin. Jeg er vild med skrivemaskinen, men jeg har ikke turde anskaffe mig den, da jeg er i tvivl om hvordan jeg skal bruge det???

    SvarSlet
  10. Hvor er det bare super flot og alligevel enkelt

    SvarSlet