tirsdag den 5. juni 2012

Fars dags kort...


Jeg skulle lave et kort for Kevin til hans far i anledningen af Fars dag.. Så fandt et digistamp med ham den fine mand, jeg har fået af Anette engang og så det fars dags tekst fra en anden sød scrapper :)
Tænkte diplomet var en fin ting at bruge som pynt med den tekst :)

Til kortet fandt vi en sød bog i Bog&idé hvor man skulle skrive en masse ting om sin far og det sad vi så og hyggede med i byen mig og kevin igår.. Det var rigtig hyggeligt, og sjovt at han selv skulle tænke over forskellige spørgsmål som hvad den bedste livret hans far havde til ham var, og hvad hans første erindring om hans far var mm.. Det var skønt at sidde og snakke på den måde om noget man ellers ikke rigtigt tænker over..

Idag da vi kom hjem fra hundesvømning- hvor Tulle kunne svømme weee- der skulle han så meget stolt og STOR smilende aflevere gaven til hans far og sige tillykke med fars dag :)
Hans far var meget glad for gaven og Kevin blev jo selvfølgelig rigtig glad for det ;)

Har i fået lavet fars dags kort, eller givet fars dags gaver idag..??
Jeg har ikke selv nogen far så det kun Kevin der har skulle give noget idag...


7 kommentarer:

  1. Sikke et fint far's dags kort

    SvarSlet
  2. Fint kort :-) Og sød gave fra Kevin :-)

    SvarSlet
  3. Skønt maskulint far kort

    SvarSlet
  4. Dejligt at Kevin var så stolt over at skulle give sin far gaven =D flot kort

    SvarSlet
  5. Jeg kan godt forstå Kevin var stolt af det kort. Superflot og noget James Bond agtigt over det. Flot med diplomet.
    Jeg har givet min far en DVD med 4 timer optagelser fra hans barndomby. Optaget fra 1920 - og frem. Min far er født i 1926...så jeg håber han kan genkende og huske og mindes....

    SvarSlet