søndag den 10. juni 2012

Sky kort...







Jeg så de skønne sky kort MetteH har lavet og måtte da også afprøve den idé så ideén er tyv stjålet, og så har jeg bare lavet lidt om på det tihihi....
Har prøvet at lave kortene lidt forskellige, med tekster der passer til det kortet viser...
Alle teksterne er fra nye stempelsæt.. Hvor er det lækkert med nye tekster til kortene...

Jeg fik et "skørt" spørgsmål fra kæresten igår da jeg viste ham kortene...
Så siger han- hvad skal du bruge alle de kort til...
Hmm det tænker jeg aldrig over når jeg laver kort gør jeg det for hyggens skyld jo..

Tænker i over hvad kortene skal bruges til..??
LAver i kun kort i ved der skal bruges til noget i ved på forhånd..??

Rigtig god søndag.. håber i alle får en dejlig dag :)

19 kommentarer:

  1. Hvor blev de søde. Nej jeg laver bare kort, fordi lysten er der. Der hvor presset kommer til at ligge, er når mine 3 kortkasser, vil have fyldt op

    SvarSlet
  2. Så smukke kort - så dejlig inspiration. Får helt lyst til at komme i omdrejninger igen.

    Jeg laver nogle enkelte kort der er øremærket til venner i bestemte anledninger.
    Og ellers er det bare produktion...for fornøjelsens skyld. Så sig bare til kæresten at det er helt normal adfærd...haha.

    Og god søndag.

    SvarSlet
  3. Rigtig søde kort - det ernogle fede stempler ! Jeg laver mest kort til et bestemt formål. Men når jeg ellers har lyst laver jeg kort til osh eller cancerkort. Så samler ejg sammen og aflevere ved SAM.

    SvarSlet
  4. Søde og farverige kort :)
    Jeg laver kort til fødselsdagsgruppen, jeg er med i og nu også til DT-pigerne i Card and Scrap, laver også kort til kortkassen, som kommer med min søster på arbejde en gang hver 3.- 4. måned - og så er der kort til eget forbrug. De kort som bliver "til overs" donerer jeg til Cancerkort og OSH - så jeg får brugt alle de kort, jeg laver :)

    Fortsat god søndag.

    SvarSlet
  5. Hvor er de søde. Kan især godt lide den med helikopteren :0)

    SvarSlet
  6. hvor er de bare kære ... :)

    Jeg laver både kort jeg ved hvad skal bruges til - og så bare hvad der falder mig ind ....

    SvarSlet
  7. Rigtig fine korte.
    Hvor har du købt de skyer?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en sky punch fra fiskars- den er blå og fås i 2 størrelser. min er den store.
      Mener min er købt ved love2scrap men er ikk 100% sikker..
      Men du kan søge på punch og fiskars punch i butikkernes søge felt :)

      Slet
    2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
  8. Hvor er det nogle fantastiske søde/flotte kort. Så skønne farver...
    Kan du have en god aften
    knus

    SvarSlet
  9. Rigtig fine kort og ja jeg tænker på hvad kortene skal bruges til. Laver jeg kort for at afprøve noget, så ender de som regel i OSH kassen, for så giver det mening at afprøve tingene. Forsat god aften

    SvarSlet
  10. fine kort, rigtig dejlige...

    SvarSlet
  11. Søde kort :) det er øverste er bare lige mig :) rigtig god aften.

    SvarSlet
  12. Skønne kort du har lavet - tja, jeg ved heller ikke altid hvad kortene skal bruges til, men hvor er det bare hyggeligt at lave dem, og så er det jo godt at der findes canserkort og OSH, ikke?

    SvarSlet
  13. Sikke nogle søde kort du fik lavet, stjæl du bare idéen, jeg har selv snuppet den fra et blad fra USA ;-) Jeg er lidt pjattet med den lille flyvemaskine...Jeg laver kort som jeg selv skal bruge, og resten går til OSH. Hvert eneste kort der ryger i kassen, får en speciel soldater-mor-tanke med ned til Afghanistan.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan da lave nogle flyvere til dig, til næste gang vi ses :) og tak.. må lurer det blad rigtigt en anden dag :)

      Slet
  14. Superflotte kort du har lavet ;)
    Dorte,x

    SvarSlet
  15. Super fine kort - jeg tror da også jeg vil "låne" lidt :-)

    SvarSlet