fredag den 18. maj 2012

Nonfirmations taskekort








Mig og mine søskende( og kærester) slog os sammen om et gavekort til et smykke til min lillebror som nonfirmationsgave og jeg ville jo gerne pakke det specielt ind så da jeg var hjemme hos Anette lånte jeg ideen med en taske som hun havde lavet på et kursus hos Love2scrap.. For den kunne laves som en rigtig drenge ting :)
Indeni i cd coveret lavede jeg så en sedel hvor der stod at dette gavekort kunne indfries til en tur i byen med os for at købe en smykke og det blev han meget glad for :)

Jeg håber i alle får en dejlig weekend og at vejret bliver helt fantastisk :)

7 kommentarer:

  1. Superflot og så gennemført kort. Det er godt nok smart med det CDcover. Dejlige farver du har brugt.
    Jeg er sikker på at lillebror er blevet glad for gaven - og indpakningen.
    Ja vejret kan da kun blive bedre. Her er det som en efterårsdag !!!
    God miniferie.

    SvarSlet
  2. Rigtig flot. God måde at give en gave på.

    SvarSlet
  3. Lækkert kort og pose : )
    God weekend

    SvarSlet
  4. waw hvor er det bare godt, har du en TUT på den
    pose? ..... Super ide med det cover:)
    Rigtig god fredag:)

    SvarSlet
  5. Har ingen tut på den da jeg bare lånte idéen hos Anette som havde lært at lave den på et kursus... Desværre..
    og tak alle sammen :)

    SvarSlet
  6. Super flot OG håber i får en dejlig Fam tur ;0)

    SvarSlet