lørdag den 12. maj 2012

Konfirmations kort m fodbold..




Så fik jeg lavet mit første HELT rigtige konfirmations kort..
Kortet er til en fyr der intressere sig for fodbold så jeg brugte et fodbold stempel og et  drenge stempel så stilen ligesom var lagt ;)
Teksten er lavet på min dymo, har ikke sort tape så den er farvet med promarkers og så kørt sandpapir over for at få teksten hvid bagefter.. Det giver også et lidt råt look..
Baggrunden er et af mine nye små stempler hvor der er 3 i et sæt fra Love2scrap
Baggrunds stemplerne er her
 - det tog lidt tid at få lært at stemple med det lille stempel til en flot baggrund :) Det lavet på et hvidt papir der er blevet sværtet med distress ink ( Broken China)
Jeg har brugt en hvid pen til at lave kant på den lille sorte ramme så den blev lidt fremtræden... Båndet er bare fra en rulle bånd i TIGER butikken, en rulle jeg er meget glad for :)
Indeni måtte der også lige et par fodbolde synes det gjorde det hang bedre sammen..
Stregerne er bar lavet i frihånd for at det ligner de bliver sparket til...

Jeg skal lave en bunke flere af drenge konfirmationskort lørdag eftermiddag når jeg tager hjem og "flytter ind" i Anettes scraprum med alle mine ting der er pakket... For har ikk helt besluttet hvordan de andre kort skal være så jeg har pakket alt muligt tihihi.. skal slæbe ;)

Håber i alle får en helt fantastisk dejlig lørdag...

11 kommentarer:

  1. Super flot konfirmationskort.
    Hils Anette.

    SvarSlet
  2. Super lækkert drengekort!!

    Ha' en dejlig scrappe-dag :)

    Knus :)

    SvarSlet
  3. FLot Kort Jean .- og rigtig god fornøjelse - den danske sommer er da scrap vejr ....

    SvarSlet
  4. Hey et flot drengekort...

    SvarSlet
  5. Super flot konfirmationskort

    SvarSlet
  6. Rigtigt fodboldkort - de er sjovt nok altid populære i kortkassen :)

    SvarSlet
  7. Skønt fodbold kort - kender også en dreng der snart har fødselsdag som ville elske sådan et kort - hmmm, må lige se hvordan jeg kan lifte ideen....

    SvarSlet
  8. Sødt kort, og det lyder som om at I får en rigtig dejlig lørdag eftermiddag hos Anette ;-)

    SvarSlet
  9. Hvor er det nogle super flotte kort du har lavet:)

    SvarSlet
  10. Det er et fint kort, du har lavet

    SvarSlet