tirsdag den 8. maj 2012

Kort med tøj..



Da der var 20% hos Kreativefornemmelser var jeg nød til at købe det her stempel som jeg har set Karina bruge på sin blog og blev forelsket i det for læææænge siden... Nu ejer jeg det Endelig selv :)
Jeg får ikke lavet så meget fordi jeg siden rodbehandling i sidste uge har lagt med extrem tandpine så jeg er dopet af extra smertestillende og halv sover og hviler så meget som muligt om dagen for jeg sover ikk om natten da det værst der når jeg ligger ned :(
Så det ene kort her er lavet over flere dage tihihi.. Meeen stemplerne skulle bare afprøves... Man er vel stædig  ;)
Jeg har lige idag fået en håndsymaskine hjem fra picturingtheworld der også har haft 20% i sidste uge så den glæder jeg mig til at lære at bruge når tandpinen har lagt sig igen....

Jeg håber i har haft en dejlig st. bededags ferie og nydt det gode vejr...

13 kommentarer:

  1. Hvor er det sødt... så enkelt og elegant.
    God bedring med tandpinen

    SvarSlet
  2. En rigtig fin kort du har lavet.

    SvarSlet
  3. Sødt kort du har lavet. Jeg er også lidt vild med de stempler =D
    God bedring
    PS. Godt du stadig kan spille w.f. =D

    SvarSlet
  4. Wow, et fint kort. Super søde stempler :)

    SvarSlet
  5. Hvor er det fint. Så enkelt og smukt.
    God bedring med tandpinen. Det er frygteligt.

    SvarSlet
  6. Flot kort og fine stempler.!
    God bedring.
    Jeg vil se frem til at høre om symaskinen og om du synes at man helt sikkert skal have sådan en.

    SvarSlet
  7. Sødt kort og lækre stempler. Rigtig god bedring med tandpinen

    SvarSlet
  8. Det er også godt nok et skønt stempelsæt, du har købt, og sikke et fint kort der kom ud af det :)
    Håber snart din tandpine går over, for det er da ikke til at holde ud at gå med i så lang tid.

    SvarSlet
  9. Det er bare et fint kort du har lavet! Enkelt og godt. Jeg har det samme sæt og det er bare så sødt. Jeg anskaffede mig symaskinen hos Anja til Convention, men vi er altså ikke blevet gode venner endnu. Lad mig endelig høre, hvordan det går med "jer 2" ;-)

    SvarSlet
  10. Rigtig fint kort det passer jo fint med årstiden hvor vi kan få tørret tøjet udendørs :-)

    SvarSlet