onsdag den 2. maj 2012

Guldgraveren





Jeg var VILD med bagsidden af papiret med flyvemaskinen i forrige indlæg så her er brugt begge sider- da det er tykt mønsterpapir kan man jo sagtens bruge beggesider...
Jeg har prøvet at holde det i naturfarvere.. Fandt lidt inspiration ved at kikke på karinabeck´s blog :)
Har brugt bølgepap der er revet og sværtet og pynchet ud.. Brugt lidt just rite snor og en stjerne klippet ud fra et stjerne mønsterpapir fra www.picturingtheworld.dk
Hele kanten er tegnet op med en "ramme" af streger der er tegnet med Tim Holtz nye distress marker- den hvide.. Er den ikke bare lækker....!!!!! Købte den hos www.hobbyboden.dk til 29 kr.. Er VILD med den effekt den kan give :)
Billederne er fra sidste år i Faarup sommerland hvor Kevin selvfølgelig skulle grave efter guldklumper i det KOLDE vand og samle sammen til at "få det smeltet om" til en shirrif stjerne..

Jeg er helt overrasket over mig selv.. Mandag lavede jeg to Loér og noget til venindens barnedåb jeg ikk kan vise nu og igår lavede jeg FIRE hele 4 Layouts på En dag..!! Det har jeg aldrig prøvet før...
Nogle kan jeg desværre ikke vise frem endnu... Men det kommer...

Ønsker jer alle en dejlig solskinsdag...

7 kommentarer:

  1. flot og sødt lo med en sød guldgraver, og sikken dog så krea aktiv du er ;O))

    SvarSlet
  2. Også et super flot Lo du har lave igen, de farver passe så godt til en Guldgraver, ha ha.
    det ser godt ud med det bølgepap:)
    Kan du have en rigtig god dag:)

    SvarSlet
  3. Lækkert naturlayout. Hvor er det dejligt, at du er blevet inspireret. Jeg ELSKER træpapirer og der bliver bare ved med at komme nye lækre på markedet! Jeg bliver så fattig ; )

    SvarSlet
  4. Super flo LO, glæder mig til at se alt det andet du har lavet.

    SvarSlet
  5. Rigtig flot, kan godt lide farverne

    SvarSlet
  6. Super flot LO, sikke en masse flotte ting du har fået lavet :0)

    SvarSlet
  7. wow super flot lo med fine detaljer og lækre farver

    SvarSlet