søndag den 20. maj 2012

En bunke små søde kort...


Disse tre kort er lavet med my minds eye papir fra den store papirs blog jeg har købt..
Det en lækker blog med 180papire i så man tør bruge af dem :) Luftballonerne er et stempel jeg har farvelagt lige som den lille bi som jeg har haft lånt. Teksten- Thinking of you- er et stamp an cut sæt jeg har fået af kæresten.. synes teksten er sød og fin... Den anden er fra et sæt med papirsfly også fra Hero Arts.


Papirs rester Anette havde liggende.. Det vildt fedt papir til det bil stempel her..
Er ret vild med at det rigtig rå drenge kort...


Igen papir fra den store blok der er brugt.. og det skønne papirsfly stempel med teksten - Flying by to say hi - er da sød og er embosset på lige som solen og teksten på det ene kort også er..
Jeg er vild med tegnede synininger som i kan se tihii ;)


Dette stempel havde Anette liggende og det måtte da lige afprøves ;)
Så det blev et enkelt og sødt kort.. Teksten er jo fantastisk sød :)


Jeg har været hjemme og scrappe, hygge, guffe, spise lækker mad og dessert scrappet og sovet og spist hyggelig morgenmad og scrappet et døgn det har været et af de hyggeligste døgn jeg længe har haft.. Nyder virkelig at være sammen med Anette.. Vi får altid sludret en masse, delt erfaringer, snakket papir og andre scrap sager, sludret om alt mellem himmel og jord og hygget med hunde og scrappet en masse.. Det fantastisk.. Lige hvad jeg havde brug for :)

Nu ramler det hele så om mig efter et hyggeligt besøg ligger jeg nu med hovedpine og feberfornemmelse simpelthen fordi jeg har været blandt andre for længe- men det tager jeg gerne med :) Jeg ved jo  heldigvis jeg får det sådan så dagen imorgen ikke er fyldt med planer :)

Jeg fik også lavet en masse små scrapsider, men dem må i have tilgode til imorgen...

Håber i andre også har haft en dejlig weekend og nydt det fantastiske vejr :)

5 kommentarer:

  1. Superfine kort. God bedring med hovedpinen.

    SvarSlet
  2. Rigtig søde og flotte kort!
    God bedring :-)

    SvarSlet
  3. Fine kort,fed baggrund på den med bilen.

    SvarSlet
  4. Sikke mange søde kort du har fået lavet.
    Jeg kom lige i tanke om at jeg da også har det stempel med papirflyverne, købte det til sam og har ikke rigtigt brugt det. Det må jeg lige have frem =D
    Håber at du er ved at komme op igen

    SvarSlet