mandag den 28. maj 2012

Baby LO- I legeland





Så fik jeg brugt håndsymaskinen.. Den laver meget meget små sting, men hvis man trækker lidt i den laver den større sting. Desværre går de let op så jeg har sat tape ovenpå syningens ender bagpå..
Jeg købte en æske med de her sjove farvet mærker/tegn/rammer mm. til scrap`n`dream.. Det har bare ikke passet til noget men her passede de jo meget godt med alle de stærke farver der er på billedet..
De to små baby ting- bodystock og rangle var i drenge farver så de blev farvet med promarkers så de passede til billedet ;) Elsker mine promarkers de kan bare bruges til alt tihihi....
Kom alt muligt på i sjove og stærke farver og er blevet helt vild med det her LO..


Her er albummet som jeg havde sat alle baby layout´s i til Filippa og har så skrevet en hilsen bagi bogen med at jeg gennem årene vil lave sider til hendes bog :)

Det var det sidste LO jeg havde lavet til mappen.. Synes også det blev til mange gode sider som en start..
Jeg har virkelig NYDT at lave tøze sider.. En masse tøzefarver jeg ellers ikk kan bruge :)
Jeg er sikker på hun bliver rigtig glad for den fra om et par år når hun kan sidde og kikke i den med mor og far ;)


3 kommentarer:

  1. Et rigtig nuttet lo - super sødt. Når jeg har chipboards (bogstaver, figurer eller symboler) der ikke matcher i farven, maler jerg den og giver dem en gang glossy accent.

    SvarSlet
  2. Rigtig sødt lo - ja YNDIGT. Det er bare så piget.
    Og hvor har du dog lavet et fint album med alle de søde layouts. Jeg troede lige, det var en fejl med alle de indlæg.....haha.

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare nogle rigtig gode layouts du har lavet til dit lille øjesten =D
    Det bliver hun glad for en dag

    SvarSlet