onsdag den 6. april 2011

Stjerne baby


Igår var jeg hjemme at scrappe hos Anette sammen med Jeannie og hold da op hvor vi hyggede.. Anette havde lavet den dejligste friskpresset appelsin juice og morgenboller mums... Bagefter skulle vi op ovenpå i det jeg kalder et drømme rum, af scrap/hobby rum.. Det var helt fantastisk.. Luksus.. Virkelig lækkert.. Var helt fasineret... Anette var bare så sød til at vise og fortælle en masse så jeg blev en del klogere, men fik ikke lavet så meget hahah.. Fik lavet dette søde Lo af Kevin da han var lille baby... Papiret er et Bo Bunny papir fra Love2scrap, Overskriften lavet på Siluette(staves) Borden under billederne er lavet med en lækker Martha stewart punch jeg lånte af Anette. Lige som foden jeg også fik af hende, som bare er HELT perfekt her :) Jeg havde en helt fantastisk dag hos Anette som var meget gæstfri - Tusinde tak Anette...

Aftenen gik med et hårdt møde på Kevins skole om den nye skolestruktur, hvad det får af konsekvenser for vores lille landsbyskole at økonomien bliver helt i bund og hvad der er af muligheder for fremtiden ( som kun vides et skoleår frem desværre)

Det var en meget hård dag og derfor har jeg bare lagt på sofaen hele dagen idag, helt energi forladt da det tog hårdt på mig psykisk.. Meeen imorgen håber jeg energien vender tilbage...


Rigtig god Onsdag til jer alle...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar