torsdag den 14. april 2011

OSH kort







Dagen idag har gået med at hygge med at lave 6 kort til OSH.. Læste de havde brug for kage kort og det gik jeg så igang med, synes dog også jeg lige ville lave et par drenge kort :)

Har brugt digistempler jeg har farvelagt og en masse rest papir .

Der er selvfølgelig tekst felst inden i hver kort så de kan skrive med lige den farve pen de nu har

der...


bogstaverne er fra mine nye lækre MS bogstave punch.. Super let og flot...


Mine kort er slet ikke nogle der kan måle sig med dem man ser på www.operationskrivhjem.dk men jeg er sikker på de alligevel vil bringe glæde hos nogle :)


De skal afleveres til Scrap-a-mania hvor Fifty får lov at tage imod dem :)


Og nu har det bare at blive lørdag tidlig morgen så vi kan komme afsted hihihi.. Alle tingene er næsten pakket :)


Glæder mig til at se jer :) og hils endelig på render med navneskilt og er desværre ikke altid selv så god til at "turde" sige hej til nogle jeg ikke har mødt før.. Men håber det går :)


1 kommentar:

  1. HOVSA - mente jeg havde været forbi her - men så er jeg det nu. TAK for kortene - og visse vasse - de er fine - og netop kagekort har de jo lige efterlyst. Jeg er i fuld sving med at fotografere og sætte labels på og så kommer der kort på bloggen i de næste mange indlæg - også dine på et tidspunkt. - Jeg hugger nok dine egne billeder - for de er jo fine og så sparer jeg lidt fototid. =0)

    SvarSlet