søndag den 10. april 2011

cup cake kort hihi



Da mig og Jeannie scrappede sammen igår fik jeg lyst at prøve den nye dots folder til min Bigshot jeg lige havde købt i legoghobby i Høng og det gik som en leg , super let og fedt resultat :)


Jeg brugte også en af mine 50forskellige muffinspapirs forme som jeg klippede lidt i stykker og satte på i hjørnet, synes det gav lidt extra til kortet :)

de 3 cupcakes er et free digistempel jeg har printet ud på lidt råhvidt papir og farvet med promakers..


Jeg kan godt li´at lave skrive felter inde i kortene så selvfølglig kom der også det her :)

Det er bare tegnet op med en sort kuglepen og farvet med en promaker tusch... så det ligner

det er "printet" sådan :)



Tak fordi i kikker med, og rigtig god solskinsfyldt søndag til jer alle :)


2 kommentarer: