søndag den 17. april 2011

En lang weekend på Scrap-a-mania

Denne reol købte jeg i "rodebunken" i IKEA for 200kr pga lidt skrammer, der var oprigtigt 2 skuffer inde med arkivmapperne, men den ene måtte ud for at mit mønsterpapir kunne flytte ind i den som den er købt til.. Hængemapperne fandt jeg i scan office i byen for 6,18kr .. Efter turen idag er den godt fyldt op endelig :)
Varmepistolen jeg længe har kikket på. og en flot gave fra Goodibagén


Der var 20% på Alt Zutter på Unicscrap og det måtte jeg da benytte mig af nu jeg lige har fået min Zutter for kort tid siden.


Næsten alt det her er enten fra byttebordet eller fra den lækre kasse jeg fik af Mio/Birgit.. TUSINDE tak for den...
Fra byttebordet.. Såååå fede......
Donna skabeloner måtte jeg bare eje, trækassen er 2 i en fra Love2scrap i goodiebagén resten fra byttebordet.
Nogle ting fra Unicscrap som havde 30%på quick kutz og noget fra byttebordet og noget forudbestilt brugt fra scrap sisters brugere :)

Desværre endte jeg op med 2 af den med knappen og to af den folder fra Cuttlebug hihihi..


Næsten alt dette er fra byttebordet eller købt brugt fra scrapsisters medlemmere
Det samme her:)
De små bogstaver var fede mærker fra Scrapper.dk for kun 15kr!!! resten er billige 5kr ting eller fra byttebordet og Mio/birgit kassen
Ting fra hobbyboden jeg havde forudbestilt,5kr ting og clossy accent var fra goodibagén og så der ellers fra butikker og byttebord
Denne lækre sag var gaven fra Lisbeth TUSINDE TUSINDE tak!!!!

Glæder mig til at rigtigt få leget med den :)


Hobbykram havde det her flotte albumsæt til 50.- det kunne jeg jo ikke stå for.

De andre to album er fra byttebordet og bogen fra goodibagén.

Kunne godt bruge flere af de mini album, så skal du en dag af med nogen så tænk endelig på mig :)

Lækre lækre punchés... Alle fra forskellige butikker hihih..
Her er både ting fra Mio/Birgit, goodiebagén, byttebordet og købte tilbudsting
lækre brugte ting endnu engang hihihi :)


Fede tilbuds cupcakes stempler, gav kun 42kr for begge!!!! resten er brugte ting pånær den kæmpe acrylklods som jeg er meget glad for allerede og 3-4 små clearstamp fra scrapper.dk
Såå er der billeder af udsigten fra hvor vi sad. Unicscrap lige ud:)
Udsigt udover det meste af hallens mange mange borde, med lækker plads.. kunne ikke have brugt mindre.. og så min plads ved den lyserøde taske på bordet.
Scrapper.dk som jeg nok besøgte 5-6 gange.. De havde nu lækre ting, specielt clear stamp tekster og en fed Big shot Pro hvor man selv kunne udstandse forme på sine egne mønstre papire for kun 2.-


Endnu en butik og det fantastiske byttebord- GULDMINEN...


Mig og Jeannies plads.. og ja Jeannie kom liiige med selvom hun prøvede at snyde ved at bukke sig under bordet hihih..
Billeder Jeannie tog lørdag fra vores bord af.. scrapfactory og hobbyboden helt ovre i enden :)


Love2scrap havde hele forhallen som butik, desværre har jeg ikke fået taget billed af det, men det har Jeannie så det kommer nok hihi :)



Min beretning om dagen som ny scrapper til Scrap messe/hygge :)


Da vi ankom til Scrap-a-mania kom vi lidt i 9 og sikken en lang kø.. det var vildt spændene, at stå der for aller første gang.. Ikke ane hvem nogen var udover et par få stykker som man kunne genkende som Charlie og Fifty bla:)


Spændte på hvad vi kom ind til.. hvordan det overhoved så ud og hvordan det ville blive...




Da vi kom ind fik vi hjælp til at finde en plads og det var da lige drømmepladsen for to nye som mig og Jeannie, vi kom til at sidde tæt på byttebordet.. guldminen for os nye scrappere...


Der var vi ovre og grave efter guld mange gange begge dage hihih ;) Kom da også til at "forstyrre" et par stykker som Sarah og Lone,Anja og Rikke et par gange hihihi ;) Men har bar fået de lækreste ting fra de borde.. Tak til de af jer der også havde gemt et par ting der var gratis ;) og en masse gode fund :)




Da vi gik rundt i de forskellige butikker var det helt overvældene.. Man har set lidt på nettet, og været i Love2scrap og Panduro og så kommer man ind i et helt eventyrland hver gang man kom ind i en ny butik.. Man mødte en masse dejlige butikindehavere som stod parate til at hjælpe og vejlede en og da også super søde til at hjælpe nye uvidende personer som mig :)


Jeg endte i de fleste butikker en del gange.. Specielt Hobbyboden, Unicscrap, Hobbykram, scrapper og Love2scrap...




Jeg kom til som mange andre at ende med at have 2 ting med hjem jeg havde to af lige pludselig hihih.. typisk ;)




Jeg havde også den Bedste service oplevelse hos Love2scrap.. Jeg havde hjulpet Lisbeth (arrangør) med at komme igang med en flot flot kage til hendes mand via vejledning på Scrapsisters, så der ventede mig en meget rørende og stor overraskelse...


Jeg havde lige været ovre ved Pia og købe en rund Punch-havde dog også dagen inden fået fingrene i den største af dem hhihi, og Pia var godt nok lidt over glad og spurgte om jeg ikke havde snakket med Lisbeth endnu.. øhmm lignede nok et kæmpe spørgsmålstegn for jeg mente da ikke jeg havde ledt efter hende hihi.. Så da jeg havde købt punchen viste hun mig ned til Lisbeth som bare var så glad for min hjælp og overraskede mig med en fed cirkelcutter ting som så ret så advanceret ud.. Og så sagde hun at hun havde også lige aftalt med Pia at jeg bare kunne gå hen og få pengene tilbage for den punch jeg lige havde købt, da den anden kunne det samme jo.. Hvilken glæde.. Jeg vidste slet ikke hvad jeg skulle sige for jeg var helt rørt over hvor sød og varm en tanke det var af Lisbeth og jeg takker mange mange gange.. Du er bare en fantastisk Kvinde!!!!




Jeg fik shoppet en del, benyttede mig af gode 20-60%rabatter på mange ting og har kun købt meget få ting til fuld pris.. Rigtig lækkert.. og da mange af tingene er fra byttebordet ser det ud af vildt meget, selvom det ikke har kostet ret meget:)


Men i fik alligevel en hel lang billed serie af det hele og
har i ikke gide kikke alle billederne igennem er det helt iorden, men ved selv hvor sjovt jeg synes det er at se andres billeder efter sådanne ture :)


Stor ros og tak til det store arbejde arrangøre og butiksindehavere/hjælpere havde lagt i at få det op at stå.. Det var en meget stor og fantastisk oplevelse og jeg glæder mig allerede til næste gang....




Tak til alle butikkerne for de lækre gaver der var i de skønne goodi bags vi fik ved ankomst.. På billederne er der en del af dem, som en sjov "glas sten ramme", lille notebook, sværte, blomster,knapper/dimser, en masse rabat kuponner/gave kuponer, til glossy accent, bånd og andet godt.. Rabat kuponer til Love2scrap var en fantastisk gave.. Den gjorde at jeg endte med kun at give ca 188.- for min nye varmepistol som jeg havde øverst på min ønskesedel til SAM hihihi :)




Tak til de søde medscrappere der gerne hjalp med at give et råd eller to med til smarte tips og ideer og en hygge snak.. :)




Alt i alt en helt igennem fantastisk weekend med en skøn veninde :)




9 kommentarer:

  1. Kan da kende rigtig mange af tingene : ) Godt du blev glad og kan bruge det : ) fik jo ikke snakket men det gør vi nok en anden gang mon ikke ; )
    Super mange lækre ting du har fundet på bytte bordet og i butikkerne, bliver spænden at se hvad du får ud af det al sammen.

    SvarSlet
  2. Dejligt med en beskrivelse fra en nybegynder. Det gør at jeg måske vil melde mig som deltager en anden gang og ikke bare som gæst.
    Skønne ting du har erhvervet dig både fra forretningerne men også fra byttebordet.

    SvarSlet
  3. Hold da op du har fået købt nogle lækre ting... Det bliver spændende at komme i gang med at bruge det hele :o)
    Det du beskriver lyder meget som mig til convention, første gang og også lidt anden gang... Det er et slaraffenland at komme til :o)
    Sam må bare prøves en gang ;o)
    God fornøjelse med kreativiteten.
    Hilsen Sara

    SvarSlet
  4. Hvor lyder det bare til at du har haft en dejlig weekend - jeg kender godt følelsen - af at være ny - men SAM er bare et super arrangement :-)
    Jeg er ked af jeg ikke lige fik hilst på dig, men jeg var der kun i et par timer og handle denne gang. Kunne ikke lige overskue en hel weekend, men en konfirmation hængende over hoved.
    Håber vi ses en anden gang :-)
    Krammer Heidi

    SvarSlet
  5. Mio- du kan ihvertfald tro jeg blev glad.. og kassen vil jeg lave om til en båndkasse ;) Så alt kan bruges hihih :)

    Rysse: Det synes jeg bestemt godt du kan.. Evt til Scrap´N´Dream der kun varer en dag og der kun er vist 96pladser :)

    Sara: Ja det skal du opleve, det var en stor oplevelse for mig ihvertfald.. og kan slet ikke vente til næste gang hhihihi :)

    Heidi: Nej tiden fløj også bare afsted jo.. Der var så meget at se på at man ikke nåede alt det man ville :)

    SvarSlet
  6. Sikke mange fine ting du er kommet hjem med og godt at høre at det var en stor oplevelse...

    Jeg var selv lige nede og shoppe lidt - kom også hjem med lækre ting..

    Tak for kikket...

    SvarSlet
  7. Hold da op du er god til at shoppe!!
    Tillykke med dit nye legetøj ; )

    SvarSlet
  8. Jaaaeee...du er da vist udlært i at shoppe, hva´? Og nu kan jeg se at du sad lige bagved mig...ihhhh...altså ;-)

    SvarSlet
  9. Hihihih jeps... Elsker at shoppe.. og når man så sidder så tæt ved byttebordet så var det jo som en magnet hihih :)

    Mette, ejjj hvor ærgeligt vi slet ikke anede det :(

    SvarSlet