tirsdag den 25. oktober 2011

Harmonika "blomster"









Så blev der sørme lavet lidt mere pynt her på de kolde efteråsdage.... Jeg er vild med de harmonikabomster/pynt jeg ser rundt omkring og måtte igang.. Nu har jeg jo fået mig et MS score board til Scrap`N´dream så det gør det meget lettere at få nogle flotte nogle med ens afstand :)

Hygger gerne med at sidde og lave pynt om aftenen når der er stille her og jeg kan sidde og lytte til Radiosoft.dk og bare slappe helt af i timerne inden sengetid...


Laver du også harmonika blomsterpynt?? Må jeg se?? - Gerne linke.. Mangler lidt inspiration til hvordan jeg skal pynte dem så de ikke bliver ens alle sammen tihihih :)


Tusinde tak for alle de mange kommentare på de forrige indlæg de varmer rigtig meget, især i disse tider hvor humøret er helt i bund, så løftes det lige lidt når jeg kommer ind og læser de søde beskeder fra jer andre af :)


8 kommentarer:

  1. Rigtig fine hamonikablomster.

    SvarSlet
  2. Jeg er også helt vild med disse blomster synes bare de bliver så fine!! og ideen med at bruge bånd er super god!

    SvarSlet
  3. Ja de hamonika blomster er så søde, jeg laver også en del af dem, de fylder godt når man skal pynte og man kan saktens sætte andre blomster sammen med dem. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  4. Sikke nogen skønne harmonika blomster du har lavet - det må vist prøves en af dagene. Ang. pynt i midten så kan der jo bruges alle mulige punchede faconer, knapper, klistermærker mm.

    SvarSlet
  5. Du er da flittig med at lave pynt for øjeblikket. Det er også dejlig afslappende.
    Dine harmonikablomster er bare så fine. Jeg har lavet en enkelt for laaang tid siden....så det er ikke mig der kan komme med gode ideer !
    Men der er lidt på Scrapsisters om det. Måske kan det inspirere dig....
    http://www.scrapsisters.dk/magasinet/?p=484

    SvarSlet
  6. Skønne harmonikablomster, du har lavet. Jeg har brugt dem på layouts og kort, men ikke rigtig pyntet dem..

    SvarSlet
  7. Fine harmonikablomster du har lavet : )
    Har vist lavet en enkelt, men det blev ikke rigtig til mere.
    Jeg laver det jeg skal bruge hen ad vejen : ) at det så tager en mindre verdens kring er så noget helt andet.
    En masse forskelligt pynt du har lavet i den sidste tid.
    Fint arbejde ; )

    SvarSlet
  8. ihh super søde og dejligt nemme at lave.

    SvarSlet