torsdag den 20. oktober 2011

Rester er guld værd ;)













I går aftes blev jeg lidt rastløs.. Jeg ville gerne foretage mig noget, men havde egentligt ikke noget energi til det vilde, så jeg faldt lidt forskellige punch frem, et par restekasser- hvor selv de aller mindste stykker rester kommer i- for de kan bruges og giver flot pynt... Så gik jeg ellers igang med bare at punche en masse ud, mens jeg nød lidt musik på radiosoft.. Super hygge og afslapning...


Så keder du dig, men ikke ved hvad du skal lave så grib restekassen og kom igang.. Det altså en dejlig ting at have pynt klar der er lige til at bruge når man er igang med et projekt... og nogle gange er det jo i farver og mønstre man ellers ikke havde haft fordi man alt for ofte bruger nye stykker papire ikk ;)




8 kommentarer:

  1. Der har været gang i standse jernet hjemme hos dig, jeg må indrømme jeg gør lidt det samme, men laver blomsterne færdig med det samme. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  2. super god ide..... det må jeg huske.

    SvarSlet
  3. sjovt jeg gør tit det samme og synes at det er hygligt selv at lave blomster og at de faktisk bliver pænere og mere specielle

    klem mette

    SvarSlet
  4. Dejligt med nogle gode idder, jeg er ny her inde, så jeg suger til mig :)

    SvarSlet
  5. Jeg er også STOR tilhænger af homemade pynt.
    Rester er bare super til blomster m.m. :)

    SvarSlet
  6. Det elsker jeg også at gøre, det er en anden form for terapi end scrap, men det virker lige så godt
    KH Lonnie

    SvarSlet