fredag den 7. oktober 2011

Nissedrengen Kevin






Fik lyst at lave et Layout idag og gik i gemmerne.. Har et par små kasser med billeder, og der fandt jeg det her billed som jeg bare bliver så glad af at se på.. Jeg husker stadig at jeg købte nissesættet i TIGER butikken og bare glædede mig til at han skulle have det på...
Synes bare han var sååå lækker i det ;) Mener det er Kevins anden jul på billedet... Tænk at om bare få måneder så er det hans ottende jul.. Det så underligt.. Min dreng er bare blevet så stor.. I år kan han selv læse gavemærkerne op på julegaverne når han skal være nissedreng ( Det kalder vi den der deler gaver ud fra juletræet juleaften) I år får han selvskab af to af hans små veninder, det første gang han prøver at der er andre børn her juleaften og Kevin glæder sig mindst lige så meget som os andre.. og jeg glæder mig til at dele juleaften med en god veninde som selskab..

2 kommentarer: