torsdag den 6. oktober 2011

Sommerfugle i flere farver :)



Et par små kort med sommerfugle.. Jeg har brugt min MS punch hvor der er sommerfugle stempel i også og har så stemplet sommerfuglene på kortet først og bagefter på et stykke andet hvidt karton hvor jeg så brugte punchen til at få den punchet ud også og så de sat på med et lille stykke dobbeltklæbende tape så de ligesom stadig flyver omkring :) Jeg elsker at tegne de streger selv så de måtte også på :)




Jeg har købt en punch der lige havde en perfekt str rund cirkel til det ene cupcake stempel jeg har og synes det kunne være sjovt at prøve at lave sådan et kort her.. Det ikke så stabilt men sødt som et lille kort til en æske cupcakes, chokolade eller andet :)


Håber ikke i er blæst væk idag :) Synes vi har fået noget af en smag på efteråret... Synes nu det var lidt hyggeligt at stå op til lyden af træernes rusken og regnen der ramte ruderne.. så der blev tændt starinlys og hygget indenfor under dynen, da Kevin var kommet i skole...

1 kommentar: