tirsdag den 4. oktober 2011

"Gamle" julekort









Jeg var i Panduro søndag og shoppe lidt og fik købt mig en paper pad med kraftigt ensfarvet karton hvor det her røde karton var noget af det. Fik også købt mig et sæt med 3 blomster punch så jeg kunne lave de store blomster på forsiden. Julemærkerne foran er også fra en blok derfra lige som opskrift stemplet indeni kortene også er fra Panduro... Synes julekortene er blevet rigtig hyggelige og er mine bedste julekort...


Kortene fik jeg lavet mens jeg scrappede med en dejlig veninde, og ja som i kan se så bliver det hygget :) Vi roder en del meeen det tager nu ikke så længe for os at rydde op vi begge ret effektive så 10 min efter vi stopper er alt på plads igen :) Skønt..


Nu skal i lige høre hvad der sker når forældre ikke lytter helt til sine børn men kun med det halve øre... Jeg observerede dette igår:


Kevin: Far køber du så en wii for de penge fra bilen

Far: ja det gør jeg

Kevin: er det rigtigt, køber du en wii

Far: ja siger jeg jo

Kevin: Fedt så køber du en wiii

Far: JA

Kevin: Sejt jeg får en Wii

Far: jeg troede du sagde OLIE (til at olietanken)

UPS!!!

Idag måtte far så ned at købe en wii til Kevin... Fremover må man jo håbe for fars pengepung at han bruger hele sin opmærksomhed når han snakker med Kevin Tihihiih......

Man skal jo holde hvad man lover..


Forsat god aften :)


7 kommentarer:

  1. Ja man skal bestemt holde hvad man lover . Håber han også huskede at købe spil ; ) så far og søn kan få sig et godt game.
    Du/i roder da ikke fnisss så skulle du se min stue haha...
    Fine kort du har lavet og flot blomst : )

    SvarSlet
  2. Nej for nogle hyggelige julekort i den gamle stil. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  3. Mange tak begge to:)

    Der fulgte et mario spil med heldigvis..
    Sådan en smart sampak med konsollen, rat og alm hånd controller og det ene spil...
    Så Kevin har siddet og lavet en liste fra elgigantens hjemmeside over hvilken spil han ønsker sig til jul nu tihih..

    SvarSlet
  4. Skønt med kreativt rod...men også dejligt når det er væk igen ;-) Heldige Kevin...den får han meget glæde af...

    SvarSlet
  5. Dejlige indkøb og fine kort.
    Det stempel med peberkager har jeg lige fået nogle foræret af. Det er virkelig sødt.

    Og så kan far lære det, kan han...haha. For selvfølgelig skal man holde, hvad man lover !

    SvarSlet
  6. Rigtige skønne og enkle kort....
    Og det ½ øre er desværre en klassiker, men dejligt at sønnike fik noget ud af det alligevel :D

    SvarSlet
  7. Mange tak for din kommentar på min blog.

    Sikke nogle fine julekort du har fået lavet - er da vild med det lille rensdyr inde i kortet.

    SvarSlet