fredag den 7. oktober 2011

Bedste...

Min Bedste er en meget betydningsfuld kvinde i mit liv.. Hun er den der været der for mig hele min barndom og i mit voksenliv også.. Hun var den der holdt mig først da jeg blev født ved kejsersnit.. Der er 50 år imellem os og vi har altid haft et særligt bånd, der ikke skabes mellem mange.. Da jeg idag faldt over dette billed vidste jeg bare at jeg ville lave et Layout med hende hvor jeg skriver ting jeg mindes.. Billedet er taget til hendes 70års fødselsdag som var en stor dag for min bedste... Tingene jeg har pyntet med symbolisere alle ting vi har haft sammen igennem årene.. Jeg glæder mig til at vise min bedste denne side næste gang hun kommer ud til os :)

Har i det også sådan med en person i jeres liv?? En der har stor betydning som i ikke kan forestille jer at leve uden... Sådan er min Bedste for mig..

7 kommentarer:

  1. Sejt layout! Flot, at du har lavet så meget journaling. Det layout kan din Bedste, da kun elske.
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Det er godt nok et dejligt LO.
    Mine forældre kan jeg ikke forestille mig at leve uden - mine mormor der døde for 14 år siden savner jeg stadig - hun var også noget helt særligt for mig.
    Din bedste må blive meget glad for dette LO

    SvarSlet
  3. super godt og godt foto af bedste ;O))

    SvarSlet
  4. Sikke et dejligt LO, du har lavet, Jean :o)

    Jeg tænker også tit på min bedste, som døde for omkring 19 år siden. Jeg elskede hende bare så meget. Bedstemødre er bare skønne.
    Desværre døde min mormor, da jeg kun var 2 år gammel, så hende kan jeg slet ikke huske, men har et foto af hende, min mor og jeg sammen. Det passer jeg godt på.

    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  5. Åee Jean, jeg sidder og er helt rørt over din beskrivelse af din bedste, sådan en bedste, og sådanne minder burde alle børn have. pas på hende så længe du har hende. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  6. Jeg er jo helt vild med den, den er bare så flot og var helt solgt da jeg så den i dag.

    SvarSlet