torsdag den 13. oktober 2011

Julekort .. Hele 10 endda...



















Jeg var så heldig at finde mig en lækker papirs blok med julepapir i 15,5x15,5 mener jeg den var på.. 50ark for kun 20 kr!! og ja dem måtte jeg da igang med at bruge ikk ;) Så idag blev det lige til nogle "hurtige" kort.. Hvor det kun er forsiden der er lavet... Nogle af dem ender nede ved min bedste da jeg vil lave hende nogle julekort hun kan sende ud ;) Det vil hun nok være glad for :) De søde bjørne er et stempel jeg har lånt.. Ville nu gerne eje det selv, men tror ikke det kan skaffes længere desværre.. Det ellers virkelig sødt!!


Idag var der is på min bilrude da jeg skulle kører Kevin i skole.. Det bare ALT for tidligt.. Så ingen isskraber i bilen.. Godt man har et IKEA kort i pungen der kunne bruges som isskraber Tihhii ;) Heldigvis blev vejret bare så smukt senere på dagen.. Stod i andre også op til en kold morgen?? Eller slap i for frosten...

7 kommentarer:

  1. Rigtig søde julekort du har lavet.

    SvarSlet
  2. Hurtige og fine kort .. jeg har også været i Kvickly i dag. Købt lidt bånd og kvistkarton :)

    Du har helt ret !! Det er ALT for tidligt med frost og kulde ... jeg er bare en sommernatur og synes bestemt ikke godt om kulde, is og sne .. kun at se på det indefra ;)

    SvarSlet
  3. Søde kort, jeg må se at komme i Kvikly, der handler jeg meget sjældent. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  4. rigtigt søde kort du har lavet og malet jeg har osse fået fat i det julepapir/blog ;O)) joo jeg var tidligt oppe er det hver dag. ca 7 halv 8 og i morges var der frost. Jeg kan godt lide efterår..beror nok på jeg er født på den årstid..

    SvarSlet
  5. Www for en omgang du har fået lavet - skønne er de :) den med IKEA kortet smiler jeg stadig over, tænk hvis vi ikk havde IKEA ;)

    SvarSlet
  6. Super søde kort du har fået lavet :)
    Ang. is på bilen, så er jeg overbevist om at det er derfor de har lavet kørekort i plastic :)

    SvarSlet
  7. Supersøde og flotte kort. Dejlige farver, så man bliver i rigtig julehumør.

    SvarSlet