lørdag den 28. maj 2011

Konfirmations kort

Skulle have lavet en masse cancer kort idag, men ligger syg så det blev det ikke til.. Men da jeg havde ondt af at ligge på sofaen ville jeg lige lavet et enkelt kort.. Det er mit første bestillingskort jeg har fået lavet.. Ønsket var at det skulle være til en dreng til hans konfirmation og der skulle kun stå Oliver på det..
Så det blev til dette kort hvor jeg fik brugt nogle ting jeg synes passer til en dreng... Stemplet er et digi stamp jeg engang hentede et sted på nettet.. som så er blevet farvet med Promakers og gel penne.. de små sølv prikker er perfekt pearls jeg lige har fået hjem.. det smart.. dem skal jeg klart eje nogle flere af...
Navnet er lavet med en vintage alfabet die og så er der kommet glossy accent på.. Det bar ikk tørret helt da jeg tog billedet hihi...

Håber snart det blogger her gider fungere igen.. Så jeg snart kan komme rundt og kommentere hos jer igen... Men jeg kikker med stadig hos jer selvom jeg ikke kan få lov at kommentere hverken med navn eller anonymt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar