torsdag den 19. maj 2011

Fødselsdags kort

Så fik jeg prøvet stemplet jeg vandt på OSH bloggen.. Det er liiiige mig med kagestempler ;)
Det er lidt stort men synes alligevel jeg fik det til at passe på et alm kort ;) Men har lidt svært ved at finde ideer til at bruge det, så har nogen lavet noget med det må i meget gerne skrive det ;) Ville være super at få nogle fif :)
Jeg er helt vild med de der gennemsigtige dråber jeg har købt i bilka.. og så har de jo nærmest intet kostet.. Så det dejligt.. Synes der skulle være lidt der gik udaf ;) Selve flammerne på lysene har fået lidt glossy accent for at være lidt mere levende end selve lysene...

Det her kort ville ikke hvad jeg ville som i kan se på kagelyset.. men alt kommer på bloggen også det mindre kønne hihi ;) Stemplet er det muffins stempel jeg har købt hjem fra england.. det lidt ærgeligt der er blomster på, for rigtige bomster på cupcakes er ikke liiige sagen hihi.. men sødt alligevel.. Har brugt embossing på kanten rundt på cirklen for at fremhæve den lidt..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar