tirsdag den 24. maj 2011

Cancer kort






















Berit fra http://www.cancerkort.blogspot.com/ mangler kort med citater og da jeg har lidt dage uden planer tænkte jeg at jeg da gerne ville hjælpe.. Det er jo en god sag at støtte! Så jeg gik igang idag og fandt en masse spændene ting frem og fik fundet citater og printet dem ud og fik igang med at lave kort... Jeg håber kortene er hvad hun søger.. Er selv blevet rigtig glad for flere af kortene..

Jeg modtog også idag en masse spændene ting at scappe med.. Både en ny slide die med store og små bogstaver i almindelig bogstaver.. En masse spændene brads og andre dimse dutter og flere forskellige stempler på træklodser.. Jeg fik bare ikke taget billeder da jeg pakkede alt ud og gik igang med at scrappe disse kort...

3 kommentarer:

  1. Hvor er det bare nogle søde kort.. godt scrappet..

    SvarSlet
  2. Lækre kort, og så hurtigt!!

    SvarSlet
  3. Jeg synes dine kort er rigtig rigtig flotte. Jeg kan allerede nu se dem blive revet væk. Citatkortene er altid dem som forsvinder først fra min kortkasse

    SvarSlet