lørdag den 30. juli 2011

Ny beboer i hobbyrummet





Denne lækre sag er lige flyttet ind hos mig idag.. Jeg er såååååååååååå glad.. Jeg har ønsket mig sådan en lige siden jeg opdagede at man kunne få sådan en.. Og nu lykkeds det mig endelig at købe en af en anden scrapper.. Den er bare lækker.. Der er sååå mange rum og smarte opbevarings muligheder i den... Hvor perfekt er det lige optil at jeg kan lufte den både til Scrap´N´dream i September og Scrap-a-mania i November... sååå fedt altså kan slet ikke få armene ned igen er bare helt vildt glad.. Ja ja.. det bare en taske men NEJ ikke for mig.. der er det TASKEN over alle tasker hihihi ;) og så er skufferne total yndlige farve ;) weee...

Måtte bare lige vise den frem :)



2 kommentarer:

  1. STORT tillykke med den :o)
    Så fik du endelig en :o)

    SvarSlet
  2. Skøn taske ... ser ud til at kunne rumme en hel del :-) Den må ud og vises frem :-)

    SvarSlet