lørdag den 23. juli 2011

Donna Drage kort

Idag modtog jeg en masse Donna skabeloner jeg har bestilt ved http://www.scrapper.dk/ og selvom jeg ikke havde så meget tid idag pga familie dag, så fik jeg indimellem alligevel lavet dette kort, som blev syet sammen mens vi så film hihi..

Det var meningen vi skulle have været på bakken idag og fejret at min ene bror snart fylder 15, men vejret var SLET ikke med os, så det blev aflyst og så fandt vi udaf at tage ud at bowl i superbowl som havde 2 timer for 1 time idag (og lørdag) pga vejret og så tog vi på kinesisk resturant bagefter og guffede lækker mad i os til vi dårligt kunne bevæge os mere ;) Bagefter synes vi jo ikke aftenen var slut så vi drog hjem til os og så en sjov film og guffede videre hihihi... En rigtig hyggelig dag med hele den pukkelryggede familien Rasmussen ;) Tihii.. Her er Kevin som er Meget stolt over at kun mangle èn kegle...


Lørdagen kommer også til at være hygge= arbejdsdag, der skal sættes lidt hegn op en ven hjælper med og så skal der ordnes bryggers.... og kæresten skal køres til grøn koncert sammen med en kammerat så her bliver "fred i hytten" Tihihih ;)

Hvad bruger i andre de regnfyldte dage på??

3 kommentarer:

  1. Flot kort! Hmmm kunne være jeg skulle bestille nogle Donna skabeloner.... Bare for at prøve... De er jo virkelig flotte!
    Lyder som en rigtig hyggelig dag med familien, til trods for regn :)

    SvarSlet
  2. Eiijj, hvor er det sødt !!
    Sjovt nok har jeg også en idë til et dragekort :)

    Jeg brugte dagen i går på rengøring og andet praktisk, så tror jeg vil scrappe og læse i dag.

    Rigtig god lørdag :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det et søde dragekort... du har rigtig haft travlt med alle de fine kort..

    Regnvejr er og blir altså scrappevejr... men nu vil jeg gerne se solen igen...

    SvarSlet