lørdag den 30. juli 2011

En produktiv dag.....

Et kort hvo helikopteren er klippet ud fra et mønster ark og har fået lidt gennemsigtig embossing. skyen er fra en sky punch den har fået lidt disstress ink. Teksten er også stemplet og fået sort embossing.

Et par cupcakes fra et mønsterark. Har farvet topping med en promarker og givet den lidt pynt;)

Pynten er klippet ud fra et mønsterark og teksten er sort embossing...

cupcakes fra mønsterark som har fået en lille rhinesten/diamant på.. teksten er printet ud og har fået sort Distess ink i kanten rundt.. Snoren er tyk snor kan bare ikke huske hvorfra...

Endnu et par cupcakes tihii.. Stregerne har jeg tegnet på og sat et par Rhinesten på for at afslutte pænt... Teksten er skrevet direkte på da det bare lige pludselig fløj gennem hovedet med teksten hihih...

Det her er jeg vild med... Det er begge fra et clear stamp sæt fra Panduro... Jeg har stemplet på hvidt karton, farvelagt med promarkers og så har det fået gennemsigtig embossing så de er skinnende og tykkere... Teksten er også sort embossing...

Lidt som de andre....
Disse cupcakes er også fra et mønsterark fra Panduro jeg har klippet ud og givet muffinspapiret et godt lag glossy accent så de er hævet lidt.. Topping er farvet med promarkers.... Teksten er bare stemplet på som jeg synes ser ret godt ud.. Ønsker mig nogle flere og gerne større clear stamp tekst stempler.. det må på ønske listen tihii..

Her har jeg givet topping lidt glossy accent og sat en diamant på hver;) og bare stemplet teksten på fra et cupcake clear stamp sæt jeg har som jeg er meget glad for at have vundet op www.operationskrivhjem.dk

Nu varer det ikke længe før jeg har brugt et helt ark cupcake mønsterark hihi... Her er det kun bæret på toppen der har fået glossy accent...

Der fik jeg liiige lyst til at stemple samme tekst flere gange og gav det hvid embossing... og cupcakes´ne har fået en sølv plet på også :)

Her er der sket en masse... lige som på nogle af de andre.. Synes teksten hugs&kisses er såå sød :)



Jeg havde en hel dag alene næsten... kæresten og vores søn drop mod københavn halv to da de skulle ind at se en masse, hente min nye scrap taske og så ind at se FCK spille på stadion... De helt tosset med at ta derind de to- til stor glæde for mig tihihi.. For så har jeg huset for mig selv.. Så i dagtimerne blev der sat blæser på.. og sat god musik på og da mørket faldt på blev der tændt lys i mine søde lanterner jeg fik for blot 4.- stykket i Netto.... lige i mine farver hihi...

Jeg nød bare freden og fik så lavet 12 kort udover det imorges... Det ellers ikke noget jeg plejer at kunne.. Men det gik bare derudaf idag med den gode musik og en masse papir fra min nye blok med de 180ark i og lidt reste papire også... Kortene er fra nogle billige pakker i Netto hvor der er 25ark karton i for blot 5.- er vild med de milde farver de har.... så har købt et par pakker tihi.. :)


Nu det bare dejligt at ligge og nyde at det endelig er køligt igen.. synes godt nok det har været lidt klistret og lidt for varmt idag.. Har det bedst når det ikke overstiger 20 grader og det blæser lidt hihi...

3 kommentarer:

  1. Hold da op, hvor har du været flittig.
    Rigtig søde kort, du har lavet. Jeg finder også tit sjove scrapting i Netto eller Fakta til en rigtig god pris. Måske jeg lige skulle runde diverse butikker i dag - og måske være heldig at finde lidt godter :o)

    Rigitg god søndag.

    SvarSlet
  2. Ejjj hvor har du været produktiv. Fine kort.

    SvarSlet