onsdag den 12. december 2012

December dagbog 5 dag...




Jeg blogger lige her tidlig morgen..
Blev vækket af Kevin som kom ked af det ind til mig fordi han havde blodnæse og så skyndte han sig ud på badeværelset..
Da jeg kom derud stod han over vasken og havde bare blod alle mulige steder og var svimmel og sagde det slørede for øjnene af ham så jeg måtte hjælpe ham med at sætte sig ned - ret svært- og få vasket alt blod af ham og stoppet næseblodet..
Sikken en forskrækkelse at vågne op til.. Stakkels ham at det lige skal komme igen når han er syg.. Det ellers længe siden han har haft det sidst...

Nå men så kom jeg da tidligt ud af sengen idag.. Jeg skal alligevel en tur til Holbæk til reumatolog her om et par timer.. Håber hun kommer med et afgørrende svar idag.. Det har jeg SÅ meget brug for...
Guskelov kommer Farmor og passer Kevin imens så det kan lade sig gøre..

5 Dec. var en rolig dag hvor der ikke skete så meget, tulle fik plads i sofaen fordi hun ville være tæt på mig og det skulle hun have lov til oven på alt det virvar med hende..
Så det blev det som jeg tog billeder af for at mindes...

Rigtig glædelig 12 December..

Skal i noget specielt idag nu det er den 12.12.12 ???

7 kommentarer:

  1. Søde billeder af Tulle, hvor er hun kær.
    Åh stakkels Kevin, det har ikke været sjovt og håber han snart er frisk igen.
    Godt farmor kunne træde til, så du kan komme ud af døren og forhåbentlig får du snart et svar.
    Rigtig god dag til jer alle

    SvarSlet
  2. Dejlig side du har lavet til DD, synes detaljen med twinen for neden er super lækker. Og så er det jo skønne skønne billeder at søde Tulle.
    Altså stakkels Kevin, håber resten af dagen bliver bedre end starten var.
    God dag til jer alle :)

    SvarSlet
  3. Sikken en opvågning, godt i fik dt klaret og skønne sider i din DD. Forsat god dag

    SvarSlet
  4. Nej, idag skal der egentlig ikke ske noget specielt... Bare arbejde og afslapning... og måske komme lidt videre med Annas julegaver.

    Det er vel nok nogle fine sider du har fået lavet i din dagbog...

    SvarSlet
  5. God DD side. Dejlige billeder af Tulle.
    Hold op for en opvågnen. Begge mine børnebørn har også det der næseblodsræs. Utroligt som man bliver vandt til at takle det.
    Håber dagen bliver bedre, efter den start.
    God 12. dec.
    PS. PØJ-PØJ hos reumatologen

    SvarSlet
  6. Sikke en morgenvækning. Det led min store dreng også af da han var mindre.
    Fine sider.

    SvarSlet
  7. Uha da, sikke en morgen. Håber at han har det bedre nu. Og jeg håber også at du kunne få et svar idag som du kunne bruge til noget. Sygdom er noget øv, men nogen gange er der bare nogen ting man må lære at leve med på bedst mulige måde. Håber at resten af Jeres dag bliver hyggelig og god.
    Glædelig 12-12-12 dag :-)

    SvarSlet