lørdag den 15. december 2012

Julekort..



Et af de julekort jeg har lavet i år er dette.. Rammen med billedet er fra et mønsterark, det klippet ud og har fået glimmerlim så det fremtræder smukt, gammelt og dyrt- selvom det ikke rigtigt ses på billedet desværre... Jeg stemplede med to forskellige tekster på det og satte et par snekugler ned i hjørnet...
Baggrunden - altså kortbasen stemplede jeg med snefnug rundt omkring, ikke i nogen orden...
Indeni kortet er stemplet to søde julekugler...

Jeg har lavet flere julekort, men vil ikke vise dem frem endnu før de afsendt så jeg ikke får vist noget, som nogen måske ser før de modtager det...

Jeg deltager i Card and Scrap udfordringen med mit kort- selvom jeg ingen chance har, så
det jo hyggeligt at deltage alligevel :)

Rigtig glædelig 15 december...

5 kommentarer:

  1. Sikke et sødt kort. Jeg er vild med den rammer!!!
    Forsat god weekend.

    SvarSlet
  2. Så fint og sødt! Rammen er superflot!

    SvarSlet
  3. Skønt julekort du har lavet, jeg er sikker på, du har lige så store chancer for at vinde som alle andre - så pøj pøj med udfordringen og fortsat god weekend.

    SvarSlet
  4. Hvor er det sødt.
    Tusind tak for du deltager i udfordringen hos Card and Scrap.

    SvarSlet
  5. hvor er den dog smuk.

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring
    knusss♥

    SvarSlet