tirsdag den 4. december 2012

December dagbog side 2 mm



Så fik jeg lavet min side 2 igår aftes.. Det virkelig hyggeligt, og det får mig igang fordi jeg ved jeg "skal" lave lidt hver dag helst så man ikke står med en masse sider på èn gang..
Det rart med noget der får en op af sofaen ;)




Jeg har taget lidt billeder af de kasser jeg har sorteret ting i som jeg påtænker at måske kunne bruge noget af.. Så skal jeg ikke rende og lede i en masse æsker og kasser osv når jeg skal lave noget.. Det faktisk dejligt :)

Har i haft en god 1 advent og jule weekend??

Glædelig 4 december..

9 kommentarer:

  1. det ser super godt ud... lækker kasse med pynt... du siger bare til hvis du ikke kan få det brugt ;-)

    SvarSlet
  2. De er flotte dine DD sider. Tak for inspirationen.

    SvarSlet
  3. Flotte sider i din DD, glæder mig til at se mere, og smart med kasen så er den lige til at nå : ))
    Rigtig god 4 dec

    SvarSlet
  4. Flot side :)
    Ja man er nød til at tage sider rimelig hurtig efter, da man ellers står med rigtig meget når julen er slut :)

    SvarSlet
  5. Flot side, og smart at samle lidt sammen der passer ind.
    Ha en hyggelig aften.

    SvarSlet
  6. Rigtig flot og hyggelig DD!
    God december aften.

    SvarSlet
  7. Flot side du har lavet - det er en god idé, at samle pynten til sådan et projekt på et sted. En anden god idé er de gennemsigtige plastkasser, så det er nemt at overskue, hvad der er i de forskellige kasser.

    SvarSlet
  8. Ih, altså ... hyggelig side i din DD og super god idé at samle pyntet. Jeg må vist erkende at det med DD bare ikke fungerer for mig. Men skidt med det - jeg har gang i så meget andet :)

    Glæder mig til at se mere i din DD.

    Knus :)

    SvarSlet
  9. skøn side og rigtig god ide at have tingene inden for rækkevide

    SvarSlet