tirsdag den 1. marts 2011

Scrapkursus og nye ting

Dette LO har jeg lavet idag da jeg var til begynder kursus hos Love2Scrap i Roskilde sammen
med en veninde som også scrapper. Det var meget inspirerende kursus og spændene at komme ind i en butik fyldt med Scrapting når det første gang og man blot har set deres ting på nettet.
Jeg kom jo selvfølgelig ikke tomhændet derfra:)





Jeg fik shoppet alle disse fine papire, nogle til normal pris andre til 50 og 30% på udsalg.

Jeg måtte da også have lidt andet godt :)
Har længe kikket på en hjørne punch så den måtte også med hjem hihi.....

Min veninde havde været sød at købe disse to ting med fra Panduro i Næstved for mig, da jeg gerne ville have tasken til når jeg skal til Scrap-a-mania i april.
Tasken er ikke den største men som nybegynder er den fin nok :)

Disse fine ting fik jeg af min veninde idag.. Tusinde tak :) Elsker bånd og blomster hihi :)







1 kommentar:

  1. Ihh, hvor er det fint. Men pas på, det er endnu en dyr hobby :D Dog er det også ret hyggeligt at sidde og nusse med, når man nu ikke kan lave kage hele tiden.

    SvarSlet