onsdag den 26. december 2012

Gavekurv..







Inden jul skulle jeg hjem hos min skønne scrapveninde, og synes hun skulle forkæles med en lille kurv da hun altid er der for mig og bare er en fantastisk person..

Jeg tog en stor tændstiksæske og decorede som en julebog og havde købt et specielt glas honning med nødder som jeg også decorede lidt.. Samt et juletag hvor jeg kunne skrive en hilsen på..

Det hyggeligt at nusse med at lave kurve med forskellige ting, jeg elsker det.. Elsker at gøre noget ud af ting så de ligner "en halv million"..

Håber i alle har haft en dejlig jul...??

Jeg havde en helt fantastisk hyggelig stille og rolig juleaften med dem jeg holder af omkring mig..
Vi fik nogle dejlige gaver og har bare slappet af efter juleaften..
Igår var jeg dog så uheldig at knække min ene hjørnetand på en toffifee- ikke lige hvad man forventer når man spiser dem :(
Heldigvis gør det ikke ond, men det bare noget skidt økonomisk for har bestemt ikke penge til at få det lavet...

Idag står den også bare på afslapning under dynen og hygge med tv :) skønt...
og så skal jeg liiige have læst lidt på to af mine julegaver..
Har fået et bolche start sæt og en moulinex jern så jeg kan snitte grøntsager flot :)

Min bedste har givet mig et års abb på paper craft and cardmaking blad, så det glæder jeg mig helt vildt til jeg begynder at modtage :)

5 kommentarer:

  1. Hold da op en flot gave til din scrapveninde.
    Øv, at du fik en knækket tand...
    Lækkert at få et scrap blad abb!
    Du må have en dejlig dag.

    SvarSlet
  2. Skøn gave til veninden! Lækkert som du har gjort den personlig og fin.

    Ha' en dejlig 2. juledag.

    Knus :)

    SvarSlet
  3. Fornem gavekurv, de bringer altid lykke. Træls med tanden.
    God jul

    SvarSlet
  4. årh waue super lækker gave, du er da en skøn veninde, du må gerne være min ;O)))

    SvarSlet