lørdag den 10. december 2011

Snemands suppe


Er blevet inspireret af de snemands suppe pakker flere på Scrapsisters har lavet og har nu endelig lavet min egen version.. Rigtig hyggeligt nusse arbejde, som passede perfekt på en dag hvor jeg desværre har været helt nede og derfor begravede mig i mit hobbyrum for at få tankerne på afstand og glemme feber og kogeturene thihii....

Nu står den på 4x sex & the city inden sengetid... Dejlig afslappende tihihi..

Håber i alle får en fantastisk dejlig og hyggelig jule weekend...

9 kommentarer:

  1. Det er sjovt hvor forskellige snemandssupperne bliver, selv om det er samme koncept. Dine er blevet rigtig fine - sød med hulkanten for neden.
    Rigtig god bedring.

    SvarSlet
  2. Ej hvor er de skønne. Må altså prøve at smage sådan en snemandssuppe. Kan man slet ikk købe de små skumfiduser her i danmark?

    SvarSlet
  3. Ihh takk :)

    Carina- Jeg måtte jo købe en hel bøtte i fakta som du kan se længere nere, fordi jeg ikke kan finde dem herhjemme.. Det normalt i sverige og tyskland man køber dem...

    SvarSlet
  4. Åee de er så lækre, jeg lavede dem sidste år. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  5. Mmmmmhh, hvis du ikke ved hvor du skal sende dem hen, så er min postkasse gabende tom :) Ej, det er bare pjat, men de er virkelig fine og enhver vil sætte pris på at få en gang snemandssuppe :)

    SvarSlet
  6. Ja det er en dejlig ting at give i denne kolde tid. De er flotte Jean
    KH Lonnie

    SvarSlet
  7. Rigtig søde poser - og dejligt når det også hjælper dig at lave dem.
    Jeg forstår fint hvad du mener. Scrap er den bedste terapi af alle.
    God 3. adventssøndag.

    SvarSlet
  8. ja det er en skøn ting med snemandssuppen, og nice lille tag med snemanden

    SvarSlet