fredag den 23. december 2011

Bordpynten til juleaften

Jeg vil gerne gøre noget særligt ud af bordet juleaften i år og har derfor søgt inspiration på nettet og faldt over en fantastisk TUT, Charlotte Ravn har lavet der ligger her:
Den er super nem at følge.. Jeg valgte at bruge den eneste rigtige border punch jeg har og at lave mit med kvist karton jeg sværtede og stemplede med det dejlige kogle stempel ( endnu engang tihihi)
På julebordet skal der så gran og grankogler mm på så det bliver naturligt og hyggeligt på bordet :) Eller rettere bordene da vi skal have 2 borde da vi bliver 14 juleaften ;)
Jeg håber i alle får en helt fantastisk dejlig juleaften og juledage med dem i holder af...

15 kommentarer:

  1. Hold da op hvor ser det godt ud.

    SvarSlet
  2. De er rigtig, rigtig flotte og vi glæder os meget til at komme juleaften :o)

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare flotte, jeg er sikker på det bliver et skønt bord:) hold da op i bliver mange, vi bliver 6 pers. det er fint jeg er ikke vant til store selskaber juleaften.
    1 Juledag skal vi tilgengæl være mange:)
    Kan du have en rigtig god lille juleaften sammen med din familie
    Mega juleknus

    SvarSlet
  4. Hold da op, hvor er de flotte. Også i kvistkarton er de søde
    Glædelig 23. dec.
    Knus Lonnie

    SvarSlet
  5. Flot bordpynt :-) Det koglestempel er så fint :)

    SvarSlet
  6. i lige måde ;O)) og rigtig søde lys med pynt fint lavet. den er altså skøn den koglestempel, den må jeg da osse ha fat i :O))

    SvarSlet
  7. Hvor er de bare flotte! Det koglestempel er rigtig sødt :) Håber du lægger et billede ud af dit pyntede bord, så vi kan se det hele :)

    SvarSlet
  8. Super lækkert bordpynt!!
    Koglestemplet er bare rigtig sødt.
    Er sikker på det bliver et smukt juleaftensbord :)

    SvarSlet
  9. Rigtig flot bordpynt. Flot koglestempel.

    SvarSlet
  10. Ja, det koglestemple er da bare sagen, de lys er så smukke. juleknus morkaren.

    SvarSlet
  11. Hvor ser det bare fint ud - tror jeg vil låne ideén til noget nytårs bordpynt :-)

    SvarSlet
  12. Hvor er det bare super flot Jean og mange tak for de pæne ord! :)
    Rigtig glædelig jul til dig og dine!

    SvarSlet
  13. Dejlige julelys du har lavet super flotte : )

    Ang spørgsmål på min blog han hedder Slagteren ved kultorvet og en kalkun koster ca 145 kr pr kg : )
    Der er jo mad til hele julen og mere til *G*

    Rigtig god jul til dig og dine : )

    SvarSlet
  14. Nejj hvor er de dog søde - må jeg da helt sikkert lifte en gang ved lejlighed

    SvarSlet
  15. Hvor ser det godt ud!
    Du må have nogle gode juledage.

    SvarSlet