tirsdag den 14. juni 2011

Staffeli kort..




Såå fik jeg endelig prøvet at lave et staffeli kort.. Det da vildt hyggeligt.. ;)

Var hjemme hos Anette og hygge en dag og hun viste mig lige hvordan man gjorde for at kortet kunne stå- da jeg ikk havde set fidusen i det så nu kunne jeg komme igang :)

Brugte så målene fra denne vejledning og lidt inspiration:
http://www.scrapsisters.dk/magasinet/?p=129

men synes godt nok ikk 10x10cm er meget så tror det skal op i 15x15 fremover... Så der også er mere skriveplads ;)


Båndet fik jeg lige købt mig et par ruller af idag i Fakta da de var sat ned til halv pris og det samme var nogle sølv hjerter - som så er det jeg har malet blåt med min promarker og sat i midten for at holde kortet..


Dejligt med hjælp og vejledning så jeg kunne komme igang.. Må da igang med et igen snart meeen tror Kevin vil værdsætte at der kommer mad på bordet først selvom han er ude at lege med sin ven lige nu hihih....


Håber i alle har haft en dejlig pinse og er vendt godt tilbage til hverdagen igen nu.. til en kort uge :)




7 kommentarer:

  1. Et rigtigt skønt kort!!!
    Ha en god aften

    SvarSlet
  2. Med hensyn til dit spørgsmål ang bånd... både båndet og twine ( snor ) er fra "kreative fornemmelser"

    SvarSlet
  3. Rigtig sødt kort. Og det bliver garanteret ikke det sidste staffeli kort du har lavet. De er så sjove at lave.
    Men man skal lige tænke på, hvem man sender det til. Utroligt - men ikke alle kan finde ud af at sætte det op !!!!

    SvarSlet
  4. Super så kan jeg da håbe kreativefornemmelser kommer til ScrapNdream eller SAM næste gang ;) Så skal jeg da kikke på det :)

    Hihihi nej kunne være man skulle ligge en vejledning med i kuverten hihih ;)

    Tak for jeres søde kommentarer, vil gå igang med endnu et staffeli kort nu, det ret hygsomt :)

    SvarSlet
  5. Hvor er de bare søde de kort, og hvor er du bare dygtig og kreativ. Dem må jeg bestemt også få lært at lave :o)

    SvarSlet
  6. Du siger bare til Jeannie så kan vi lave nogen sammen, de ikke svære ;) men super hygsomme :)

    SvarSlet