tirsdag den 28. juni 2011

Farverige tags






Jeg elsker at kikke med på designer blogs og idag er det bare såååå længe siden jeg har scrappet rigtigt for der har været meget at se til, har været til bryllup været babysitter, bagt kager , haft skoleafslutning til sommerferie på Kevins skole og idag skulle han så på tur til Lalandia og Legoland til på torsdag med SFOén kl 12 så til aften besluttede jeg mig for at NU var det tid til at scrappe, men manglede ideér så kikkede forbi kreative fornemmelsers blog og fandt denne idé : http://kreativefornemmelser.blogspot.com/2009/06/what-to-do-tags-af-scraps.html og det så let og hurtigt ud meeeen... For mig er intet scrap vist hurtigt.. Jeg har været 4 timer om at lave blot SYV tags... Tihi.. Meen jeg er også godt tilfreds med dem.. Synes det ret hyggeligt.. og så fik jeg endelig afprøvet mine nye små clear stamp´s og små tekst clear stamp´s... skønt :)

Men nøøj hvor kunne jeg godt bruge sådan en dims pen til at prikke/stikke hul i papiret- så jeg ikke skal sidde med en hulmaskine og håbe på at ramme rigtigt Tihi... nogen der kan fortælle hvad den hedder?? så kan den komme på ønske listen til Scrap´N´dream nemlig hihi :)

Håber i alle har haft en dejlig weekend og har nydt de varme 30 grader idag det har jeg ihvertfald med middags mad i haven og lidt fik også slikket solskin derude lidt og plukket en håndfuld friske jordbær fra køkkenhaven mums :)

2 kommentarer:

  1. Det er rigtig flotte tags, og med alle dine nye ting - smukt.
    Jeg har sådan en pen/ting til at sætte eyelets i med. Der er 3 forskellige str. til at lave huller med. Jeg har lige ledt efter et link - uden held. Man bruger en hammer til at slå med - og et underlag selvfølgelig nederst. Det er en let og billig løsning, men den larmer selvfølgelig pga hammeren.
    Men mon ikke det er mere moderne med en specialtang af en slags. Ellers må du spørge på scrapsisters.
    Nyd bare varmen - jeg kravler ind i huset når der er over 25 grader - kan ikke snuppe det....

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine tags.
    Nyder vejret her.
    Hilsen Gitte

    SvarSlet