onsdag den 22. juni 2011

Nyt kamera

I weekenden døde mit alm digital kamera som ellers var sødt, lille og lyserødt... og jeg var ret ked af det for jeg tager jo billeder af mange ting og kan ikke leve uden et kamera... Så idag da kæresten kom hjem kom han havde han en gave og brev med .. Vi har snart 10 års dag og han synes ikke jeg skulle vente så nu fik jeg gaven.. weeeeee et fedt kamera.. noget jeg LÆNGE har drømt om.. virkelig længe.. Jeg er bare helt i chok.. havde aldrig troed jeg kom til at eje sådan et.. Så det bare en fantastisk føelse selv at stå med nu MIT rigtige kamera.. Jeg glæder mig til at komme igang med at læse og lære om det og få taget nogle gode billeder i sommeren...


5 kommentarer:

  1. Det er en meget, meget flot gave for "10 års tro tjeneste".....
    Og du bliver glad for det - helt sikkert. Min mand har et magen til, og han er bare så glad for det. Desuden kan man købe ekstra-udstyr for 1000vis af kroner....haha. Det er nøjagtig som med scrap - der opstår nye behov. Men ikke lige med det første.....
    Jeg skal hilse fra min mand og sige : Et godt og klogt valg din kæreste har gjort.
    God fornøjelse med det.

    SvarSlet
  2. Tillykke med den flotte gave, det var da sødt af din kæreste, jeg har selv et Canon, men en lidt mindre model, men jeg tager perfekte billeder med det, og elsker det højt (hvis man må elske en død ting) vi har snart 56 års dag, hvad mon jeg får for "tro tjeneste" nå pyt, når bare vi er raske og har det godt. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  3. Kæmpe stort tillykke med kameraet :o)
    Så må du sige til, hvis jeg skal lære dig noget om, at ta billeder med det ;o)

    SvarSlet
  4. Tillykke med dit nyt legetøj og 10 års dagen.

    SvarSlet
  5. æv æv.. Ved ikke hvor glad jeg er.. mit kamera er defekt :( Så nu skal vi have fat i forhandleren osv men det er i norge snøft...

    SvarSlet