søndag den 27. januar 2013

Små kort og et farvel..



Jeg får jo scrapblade hver månede og i denne månede var der inspiration til valentines kort og kort med knapper...
Jeg har så mange søde knapper men har svært ved at bruge dem, så dejligt det var med i bladet :)

De her kort er 10x10cm elsker den størrelse kort, selvom ingen kuverter og cellofan poser jo passer til ;)

Idag ligger jeg bare på sofaen- lige som igår.. Næsten hele dagen igår var plaget af migræne og voldsom kvalme, idag går det bedre men kæmper stadig med kvalme og træthed..
Så putter med tulle under et par dyner i sofaen for hun ligger og fryser den stakkel ;)

Rigtig trist at spilde weekenden sådan :(

Igår var min bror og hans kæreste lige forbi og sige farvel, da de imorges rejste afsted til Kina..
Øv hvor jeg allerede kan mærke jeg er trist.. Har nydt den sidste månede hvor jeg har været meget
sammen med dem- selvom det har tærret på kræfterne- så var det vigtigt for mig..
Men min bror er lykkelig og det er det vigtigste for mig :)
Vi fik taget lidt billeder af os og et af dem er jeg glad for også selvom jeg ikke er tilfreds med mig selv, så betyder billedet noget for mig.. For jeg elsker min skønne lille storebror rigtig meget- han er 5 år yngre end mig ;)


Man kan ikke sådan længere se vi søskende pga mine mange extra kg, men vi har også forskellige fædre ;)

Håber i alle har haft en meget bedre weekend end mig- måske i har været ude og gå en tur i den friske sne der kom igår ret voldsomt på få timer ;)

Fortsat god søndag og tak for jeres søde kommentare omkring Tulle...

4 kommentarer:

  1. Godt billede af jer to. Håber din migræne er over nu og du hurtig kommer over trætheden. Og vældig søde kort du har lavet.

    SvarSlet
  2. Rigtig fine kort.
    Det er et super godt billede af dig og din bror. Rigtig god bedring til dig.

    SvarSlet
  3. håber du snart får det bedre - og jeg synes du skal være tilfreds med billedet for det er rigtig godt ekstra kilo eller ej, jeg synes I ser søde ud og det ser ud til I har det rigtig godt sammen - og jeg kan godt forstå du kommer til at savne ham

    SvarSlet
  4. Søde kort - du kan godt få cellofanposer til dem. CC hobby har nogen i 11 x 11 cm, dem bruger jeg til de små kort.

    SvarSlet