tirsdag den 21. februar 2012

Vægmalerier..

Vil da lige vise en af mine andre kreative sider frem....
Da vi købte hus og skulle male brugte mig og min søster en hel weekend på at male Kevins værelse.. Alle mine søskende er meget kreative og gode til at tegne og male så det dejligt at have god hjælp... Jeg printede en masse disney malebogs tegninger ud fra nettet i A4 og så gik vi ellers igang i frihånd mig og min søster med at tegne op med blyant på væggen og bagefter male.. Nogle af dem er malet ud fra tegningerne og andre som træerne er tegnet uf af fri fantasi.... Da Kevin var lille boede vi i rækkehus hvor mig og min mor( som også er god til at tegne) malede peterplys over det hele på hans værelse, men desværre mistede jeg billederne dengang :( Så har ingen minder tilbage fra det at vise ham.. Så denne gang printede jeg straks billeder ud af hans værelse da det var færdig indrettet dengang :)
Det sidste billed er fordi jeg fik en tosset idé... Jeg havde ikke råd til wallstickers og ville så gerne have noget i soveværelset og så fandt jeg bare maling og pensel frem og lavede selv noget på væggen derinde tihihi...
Tak fordi i kikkede med.. Måske i fandt noget inspiration iblandt billederne :)
Alle farverne er købt i flugger hvor man kan købe prøve bøtter med maling for (dengang) 25.- pr. bøtte og så havde jeg bare tegninger med hvor der var farver på så blandede de farver udfra det...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar